Wij betalen geen hondenbelasting en hebben ook geen honden losloop gebied. Is de gemeente wel mee bezig, het strookje gras van 2 meter breed wat tussen 2 wegen ligt
Wel laten mensen hier de honden altijd los aan de Lek, daar ligt een strandje en een groot grasveld. Ook onze hond gaat daar los, maar alleen als er geen mensen zijn. Met dit warme weer ligt het helemaal vol met mensen en ik zit er niet op te wachten dat er dan een hond tussen die mensen door rent. Ook zijn er dan veel mensen die de poep daar niet opruimen, vind ik ronduit smerig met al die spelende en zonnende mensen daar

*Enige wat ik vervelend vind is dat iedere hondeneigenaar slecht is. Als ik ergens loop word ik vaak aangesproken dat er hondenpoep bij iemand voor de deur lag. Ja, daar kan ik toch niets aan doen? Is niet van mijn hond. Dat ik met een hond loop wilt toch niet zeggen dat alle hondenpoep in het dorp van mij is?! Daarbij heb ik altijd een rolletje zakjes bij me. En als ik dat zeg, kan ik nog een grote mond verwachten ook.*
Ik legde de zakjes poep daarom altijd bovenop de prullebak, of er onder
als het niet erin mag, dan maar erop
is ook belachelijk! Blij dat ik daar niet meer woon. 
Netjes dichtgebonden en schoon zakje oppakken en in de zak gooien, gewoon een simpel statement dat de hondeneigenaren een plekje willen om netjes hun poepzakjes te dumpen.