Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Als je een brave hond hebt die meteen gaat liggen en in slaap valt dan lijkt het me geen probleem voor af en toe een stukje.. Ik ken de 107 niet echt goed, maar mijn hond gaat altijd achterin mijn fiat 500 en dat gaat ook prima (al doe ik de achterbank wel altijd even iets verder rechtop zetten zodat ie naar buiten kan kijken, maar meestal slaapt ie al nog voordat we de straat uit zijn)
Een bench is ook niet veel groter dan een kofferbak, toch?
Al lijkt het me voor een lange reis wel wat klein.
sandra8 schreef:Simodi wij hebben de auto nog niet hoor!!
Ik ben me juist aan het oriënteren om een klein autootje erbij en mijn vriend wil een 107 erbij kopen. Ik heb niet iemand in de buurt waar ik het even kan proberen.
Dus misschien dat je het nu begrijpt.
Nsky86 schreef:ik heb een vw up en een labrador van 27 kg.
Hij past (als de hoedenplank eruit is) in principe goed in de kofferbak, maar heb heb altijd in een tuigje op de achterbank zodat hij in de gordel geklikt kan worden.
De kofferbak van de vw up is trouwens aanzienlijk groter dan die van de 107. Ik zou het zelf niet doen..
) Alleen dat is maar zelden en voor korte afstanden. Anders zitten ze in een bench op de achterbank.
Maar ik snap dat je dat met de kinderen niet wilt.
MyWishMax schreef:En ik heb een Seat Mii waar mijn kleine Duitse herder teefje van 26 kilo ook in past, zonder hoedenplank. (nogal logisch, dezelfde auto) Alleen dat is maar zelden en voor korte afstanden. Anders zitten ze in een bench op de achterbank.
Daantjuh88 schreef:Mijn ridgeback moet zich maar een beetje aanpassen. Die zit langere stukken op de achterbank (met hoes erom), maar als hij vies is dan gaat hij echt in de kofferbak. Dan moet hij zijn kop maar wat meer naar beneden doen. Hij ligt ook in onmogelijke posities in zijn bench te slapen, dus dan kan hij ook wel ff in de kofferbak. (formaat 1 kratje bier en als ik de klep dicht doe moet hij toch echt bukken, anders is het donk)