Diaantjev schreef:Gefeliciteerd met je bullenkind! Wat een knapperd (en je andere bull ook trouwens!) Jammer van de negatieve reacties, maar ja die zullen er altijd zijn.
Ik heb zelf een Engelse Bulldog gehad die bijna 12 jaar is geworden in goede gezondheid. Hij had een super ademhaling en heeft ook nooit gesnurkt. Tuurlijk zijn er slechte bullen maar zo zijn er ook zoveel andere rassen die tegenwoordig standaard veel problemen hebben. Als je een goede fokker uitzoekt die de gezondheid van het ras voorop stelt kun je zeker veel plezier hebben van je bulletje. Ook ik ben verliefd op de Engelse Bulldog en als ik ooit weer een hond neem, wordt dat zeker een bull.
Heel veel plezier in ieder geval met je nieuwe aanwinst en ik hoop dat je nog wat foto's wilt plaatsen van zijn thuiskomst..
Feit dat je zegt "en die is bijna 12 geworden" zegt al genoeg toch?
Voor die engelse bull is dat oud, mijn 12 jarige hond rent zo wat alle honden voorbij op het strand en gaat ( zonder rare dingen) met gemak nog jaren mee.. Zoals normaal 
TS: Leuke hond hoor! Vind zoveel wit wel wat hebben, mooi! Persoonlijk zou ik dit ras ook niet nemen vanwege zijn verhoogde kans op ziekten en dat ze niet oud worden. Maar de keuze is al gemaakt en ik wil je dan ook veel plezier wensen met je nieuwe aanwinst!