Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan kunnen ze alsnog voeren en hoeven ze niet het huis in. Nsky86 schreef:als ik weg ga hang ik altijd een extra flesje op van 500 ml, doe het hooiruif tot de nok toe vol, geef ze een schoon hok en een iets meer gevuld bakje dan normaal. Moet het makkelijk kunnen. Wel als het even kan komt er iemand hoor.
(2 verdiepingen hok, zelf gemaakt dus groter dan de hokken uit dierenwinkels). DarkShines schreef:Geeft niemand van jullie zijn konijn groenvoer? Mijn konijntjes kregen elke dag (2x) verse andijvie of broccoli stronkjes oid, als ik een weekendje weg ging zorgde ik dus altijd voor een oppas. Bovendien zijn ze gewend elke dag los door de tuin te lopen, ze maken er geen drama van een weekendje in het hok te blijven maar ik vind dat zielig(2 verdiepingen hok, zelf gemaakt dus groter dan de hokken uit dierenwinkels).
DarkShines schreef:Geeft niemand van jullie zijn konijn groenvoer? Mijn konijntjes kregen elke dag (2x) verse andijvie of broccoli stronkjes oid, als ik een weekendje weg ging zorgde ik dus altijd voor een oppas. Bovendien zijn ze gewend elke dag los door de tuin te lopen, ze maken er geen drama van een weekendje in het hok te blijven maar ik vind dat zielig(2 verdiepingen hok, zelf gemaakt dus groter dan de hokken uit dierenwinkels).

Doanique schreef:Chantalx249 schreef:Ik was het niet HUN niet vergeten maar ik moets nog heel veel doen enzo en toen was ik vergeten om meer voor te geven dan normaal
Ben je het nou vergeten of niet.![]()
Ik wil je niet persoonlijk aanvallen of zo maar eten is heel erg belangrijk voor een konijn. Mijn konijn doet een dag met een drinkflesje dus ik vraag me af hoe groot jouw drinkflesje is.
Helmoni schreef:Mijn konijnen kunnen een week doen met hun drinkfles, dat is zo een rechthoekige fles met klepje aan de bovenkant. Konijnen hebben inderdaad de ruimte nodig maar als je een weekendje weg bent en ze zitten in een ruim hok gaan ze daar echt niet dood aan! Ik ben ook wel eens 2 dagen weg zonder dat er iemand komt kijken naar de dieren, dan hebben ze dag 1 de ochtend vroeg eten aandacht etc, en de dag erna in de avond laat weer eten aandacht etc. Je doet net of je overal je dieren mee naartoe moet nemen als je even weg bent. beetje flexibel mag wel