Fred_Kroket schreef:Die vogel van Cayenne is wel heel leuk! Leren ze makkelijk een nieuw liedje? Ik ben een beetje bang voor vogels, papegaaien en andere vogels in kooien. Kippen weer niet maar hier zou ik zelfs wel aan kunnen wennen denk ik!
Houd er misschien ook rekening mee dat als je op vakantie gaat o.i.d. dat er iemand makkelijk op kan passen?
De kippen halen ook niet zelf hun water en eten als wij weg zijn, dus er is altijd wel iemand voor de zorg aanwezig
en aangezien die mensen sowieso niet bang voor kippen, zullen 2 vogeltjes ook niet zo'n probleem zijn.
Fiffill schreef:Varkens horen niet in huis en mini biggen bestaan niet... die worden altijd groter dan ze je vertellen. Plus dat het sociale dieren zijn dus je moet er meer dan 1 houden.
Heb ook nog 1 hectare land hoor 
Maar nee bedankt, ik vind het al een kunst op 2 paarden goed achter de omheining te houden en ik weet hoe varkens zijn 
Van geiten leer je vloeken, maar van varkens nog harder 
Morgenavond even met vriendje alles bespreken, want ik ben ook gek op vogeltjes
maar ook op katten
Sowieso willen wij een oudere kat, kitten opvoeden heb ik niet zoveel zin meer in; hoe schattig ze ook zijn, maar mijn tenen, gordijnen etc zijn géén speelgoed 
Ooo als het aan mij ligt neem ik alles hahaha; prachtige volière buiten tegen de schuur aan en dan nog katten erbij
maar ik ben niet alleen.