Een reading over je (overleden) huisdier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 12:14

Ik begrijp dat je wilt je hond beter begrijpen en sommige mensen zijn gevoeliger voor emoties en gevoelens van anderen (zowel mens als dier) maar zie deze gevoeligheid niet als iets paranormaal. Bedenk altijd dat jij je hond het beste kent.
Andere mensen kaarten algemeenheden aan die door jou als uniek bestempeld worden zoals de band die je hebt met je hond die is uniek maar ook algemeen want ik had net zo een band met mijn hond net zoals veel andere mensen het gevoel hebben iets uniek te hebben kwa band met hun dier. Enkel mensen met een band met hun dier gaan naar zo een soort mensen en , onbewust of bewust, weten ze dat.
Ik zeg niet dat deze mensen expres anderen bedotten, ik denk dat zo een soort mensen hun eigen gevoeligheid gaan zien als iets wat het niet is omdat ze graag extra speciaal willen zijn. Deze mensen zijn speciaal maar zeker niet paranormaal.

Petrichor

Re: Een reading over je (overleden) huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 13:37

Wees alsjeblieft voorzichtig door wie je een reading laat doen. Er zijn zoveel mensen die maar een een beetje aan lopen te kloten dan is A. je geld weg en B. je vertrouwen in iedereen die readings doet is weg.

Als je meer informatie wilt pb mij dan ik zit in dit wereldje en doe zelf ook readings. :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-14 15:05

Ik wil inderdaad niet zomaar de eerste, de beste uitpikken. Daarom vraag ik ook om ervaringen van anderen.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 19:46

Onthoud ook dat als je daar eenmaal zit je het graag wíl geloven. Bedenk dus van tevoren wat voor jou overtuigend bewijs zal zijn en let op uitspraken die algemeen toepasbaar zijn - elk dier is wel eens ziek, chagrijnig, blij, heeft 'iets' met eten, heeft je een keer vreselijk laten schrikken, enzovoorts. Net als bij horoscopen, "je bent graag onder de mensen maar wil ook wel eens alleen zijn" is ook op iedereen wel van toepassing.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 12:28

Tooske schreef:
Ik heb het bij mijn hond gedaan om erachter gekomen of het zijn tijd was. Hij vond toen zelf nog van niet maar wist wel dat het ging komen.
2 maanden later was het helaas toch zo ver. Heb er toen veel aan gehad.
http://www.pratenmetpaarden.nl Maar ze doet dus ook andere huisdieren.

Ik heb bij haar al meerdere readings laten doen ook van mijn paarden echt super!

Heb ook positieve ervaringen bij haar, heb twee keer bij een paard een reading bij haar gedaan.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:38

Dani schreef:
Onthoud ook dat als je daar eenmaal zit je het graag wíl geloven. Bedenk dus van tevoren wat voor jou overtuigend bewijs zal zijn en let op uitspraken die algemeen toepasbaar zijn - elk dier is wel eens ziek, chagrijnig, blij, heeft 'iets' met eten, heeft je een keer vreselijk laten schrikken, enzovoorts. Net als bij horoscopen, "je bent graag onder de mensen maar wil ook wel eens alleen zijn" is ook op iedereen wel van toepassing.

Ik heb destijds een fotoreading laten doen door Nancy (staldanae), dus ik was niet met mijn kat bij haar toen ze de reading opschreef. Ze kreeg via de mail de foto van mijn kat, ik heb haar geen achtergrondinformatie gegeven en heb haar geen vragen gesteld. Ik was gewoon erg benieuwd wat ze allemaal via de foto doorkreeg van mijn kat. Na een paar dagen kreeg ik van haar een mailtje terug met de reading.

Daarnaast wist ze echt specifieke dingen te vertellen over mijn kat, die echt nergens op internet staan en die al helemaal niet algemeen toepasbaar zijn op alle katten / eigenaren. Facebook had ik toen nog niet en social media was toen nog lang niet zoals het nu is. Daarnaast is er weinig tot geen (persoonlijke) informatie over mij op internet te vinden en al helemaal niet over mijn huisdieren, dus ze kan het echt onmogelijk op internet hebben opgezocht...

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:53

Zou je (evt. via pb) wat voorbeelden kunnen geven? Niet om je af te zeiken of zo hoor, ik ben oprecht benieuwd. :)