Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had ook een lieve tijger die ik vorige maand in heb laten slapen.
billionache schreef:Daarnet naar de DA gebeld, helaas niet bereikbaar. Was ook wel te denken zo op een zondag.
Hij heeft zich intussen wel weer verplaatst van mijn kamer naar zijn vastje 'nestje', een kartonnen doos op mijn moeders kamer en is daarnet weer een stukje wezen wandelen in de tuin. Ook hebben we hem vanmorgen nog een kommetje rosbief gegeven en die heeft hij helemaal leeggegeten. Hij lijkt zich dus veel beter te voelen dan gisteren of eergisteren maargoed ik blijf toch opletten met wat ik zeg.
Ik ben het trouwens helemaal eens met Bambolina!
Tuurlijk kan het zijn dat hij 'gewoon' ziek is en het op te lossen is, maar ik vind het niet eerlijk om nog zoveel met hem naar de DA te zeulen en hem al die onderzoeken/behandelingen te laten ondergaan op deze leeftijd. Daarom hebben we hem ook niet meer laten opereren voor z'n tumor. Het beestje nog laten lijden onder revalidaties en antibioticakuren is ook niet echt een leven meer en dan doe je het enkel maar voor jezelf
Sabientjeuh schreef:Kan het ook een reactie op de vaccinatie zijn? En heel veel sterkte ts.