Welk kattentuigje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Welk kattentuigje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 11:17

Nee geen idee hoe ik het aan moet lereb, maar meneer vindt een tuigje al niet heel erg en wandelen met mij heel erg gezellig (als hij los loopt) dus ik ga het gewoon even proberen. Het hoeft echt maar een klein stukje en dan elke keer wat verder. Als het goed gaat niet te lang door gaan tot een punt dat het niet meer goed gaat. Wij hebben achter twee mooie waslijnen lopen dus ik moet nog even een lang koord halen waaraan in twee knippers maak zodat ik 1 aan de waslijn kan knippen en 1 aan zijn tuig. Zal straks eens kijken, misschien hebben ze bij de action ofzo ook wel iets.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:52

Zou best kunnen hoor! Dan kan hij tenminste naar buiten, lekker bakken met dit weer ;)

Ik heb het tuigje eerst gewoon in de kamer gelegd, na een halve milliseconde begon hij er al mee te spelen: goedgekeurd. Toen op hem gelegd; geen reactie. Toen voorzichtig aangedaan, dat vond hij niet zo heel fijn. Meteen daarna met hem gaan spelen tot hij kapot was, toen is hij gaan slapen. Tuigje uitgedaan en laten liggen. Dat een paar keer herhaald tot ik hem met het spelen achter me aan, de deur uit, lokte. Het spelen afgebouwd en nu loopt hij mooi achter me aan. Al moet hij als we bijvoorbeeld met de auto naar het bos zijn altijd 10 minuten wennen. Dan vind hij alles veel interessanter dan mij ;) daarna loopt hij wel altijd braaf achter me aan. Uiteraard moet je gewoon doen waar je kat het beste op reageerd, kan heel goed zijn dat dit niet bij hem werkt hoor ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 13:19

Nou ik heb het binnen. Maar alles moet toch wel op het grootste. Misschien had ik toch beter een maatje groter kunnen bestellen.

Daarbij zitten er de verkeerde (gratis) tekststickers bij en een ander setje tekststickers helemaal niet.
Baal hier wel een beetje van eigenlijk.

Ik ga ze zo even bellen en dan denk ik dat ik dit gewoon terug stuur en voor een maatje groter ga.
Hij vindt het trouwens niet erg, hij speelt er gewoon mee.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:10

Super dat hij het niet erg vind, maar balen natuurlijk van de levering :c
Heb je hem gewoon bij Julius K9 zelf gekocht? Dat is wel heel slecht dan! Heb zelf alleen maar goede ervaringen ermee. Denk dat als hij zo klein valt, ik binnenkort ook maar eens eentje voor mini meneer hier ga kopen (:

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 15:11

Ja ik bestel namelijk toch een maatje groter. Ik heb er een briefje bijgeschreven en ik stuur gewoon alles terug.
Ja ik heb het bij K9 shop.nl gekocht