Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quera schreef:Quartél:
Ze geeft aan dat de kat in de tuin houden geen optie is omdat hij eroverheen klimt. En niet dat zij daardoor boom/vogel/ andere kat moet spelen.
En dit is een oplossing die misschien voor haar zou kunnen helpen de kat in de tuin te houden.
quera schreef:Quartél:
Ze geeft aan dat de kat in de tuin houden geen optie is omdat hij eroverheen klimt. En niet dat zij daardoor boom/vogel/ andere kat moet spelen.
En dit is een oplossing die misschien voor haar zou kunnen helpen de kat in de tuin te houden.
quartel schreef:quera schreef:Quartél:
Quartél??....ja bijna goed.
Denk jij dan dat de kat nog genoegen neemt met een afgesloten tuin?
Ik weet wel zeker van niet namelijk.
En dan heb je nog steeds het probleem waar het om draait niet opgelost.
Fjorj schreef:Misschien terroriseert die kat buiten de boel net zo hard als die anders binnen doet.
(Naar binnen klimmen via open staande ramen bij andere mensen in huis enz.)
Btw zie wie zo gek dat je hem buiten zo laat los lopen want stel dat die een kind aanvalt.
In die zin snap ik wel je omgeving.

Fjorj schreef:Misschien terroriseert die kat buiten de boel net zo hard als die anders binnen doet.
(Naar binnen klimmen via open staande ramen bij andere mensen in huis enz.)
Btw zie wie zo gek dat je hem buiten zo laat los lopen want stel dat die een kind aanvalt.
In die zin snap ik wel je omgeving.
Heel lief en knuffelig, maar onze poes is de dupe...daar duikt hij gewoon bovenop, en gaat er soms best hard aan toe....We hebben nog een ex kater en daar doet hij het minder bij omdat die wel van zich af mept. De poes begint al te brommen als ze hem ziet, ook als hij even niet in de aanval gaat. Het is overigens de laatste tijd wel beter geworden, hij is meer buiten ivm het mooie weer en kan zijn energie beter kwijt. Ze mogen hier altijd naar buiten, maar met de natte winter waren ze toch veel binnen....... Wij laten de boel de boel, zat ruimte voor ze om elkaar uit de weg te gaan. In jouw geval zal ik of de kater weer naar buiten laten op hoop van zegen, of een ander adres zoeken.... omwille van de poes...