Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:als je nou ff goed leest heb ik zelfs geschreven dat mergpijpjes vast kunnen komen te zitten,dus ja het probleem ken ik...maar dan toch krijgen ze hier als ik het in huis heb gerust een mergpijpje...

), heb zalmlijfjes liggen 

dan wil ik kennels hebben voor het eten en de momenten dat ze even niet handig zijn om in huis te hebben , ze blijven wel gewoon in huis leven)
japielover schreef:Vis en konijn wil meneer niet..
Rund was zo op.
Wat ik alleen niet terug kan vinden is of die worsten van barff dus volledig zijn of dat ze echt afgewisselt moeten worden..
Morgen ga ik eend proberen dan kip.
Is dat ook niks ga ik gewoon is per merk kijken wat volledig is en wat meneer lekkervind en dan zie ik wel
nogal ene oertype wat betreft een hoop zaken , zo ook eten en knaag materiaal (er verdwijnt hier nog al eens wat in de bank, de tuin, onder de bank...maar ook iets langs een plint leggen en 5 minuten lang denkbeeldig zand er over heen gaan staan schuiven met zijn kopwerk

japielover schreef:Vis en konijn wil meneer niet..
Rund was zo op.
Wat ik alleen niet terug kan vinden is of die worsten van barff dus volledig zijn of dat ze echt afgewisselt moeten worden..
Morgen ga ik eend proberen dan kip.
Is dat ook niks ga ik gewoon is per merk kijken wat volledig is en wat meneer lekkervind en dan zie ik wel