Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quartel schreef:Misschien is het er vannacht wel zelf uit gekropen......
Ga dan maar eens zoeken waar het gebleven is![]()
Ik zou er in ieder geval niet meer gerust op zijn want wie weet waar je die dan weer terug gaat vinden.
Dat word slapen in een ski pak vrees ik![]()
Hoe is het nu??
Zit het er nog of is het weg???

Dat is nu eenmaal hun werk. geerke schreef:ik zou het beestje in de houtgreep nemen en met goed licht en een pincet gaan kijken of ik het er uit zou krijgen....maar wie ben ik
dees_daan schreef:geerke schreef:ik zou het beestje in de houtgreep nemen en met goed licht en een pincet gaan kijken of ik het er uit zou krijgen....maar wie ben ik
Ik ook..
Hier al eens met een verwaarloosde kat gehad die de maden in haar poot had zitten (tussen de tenen in)
Pincet er bij en plukken maar. (Pincet heb k daarna maar geschonken, m'n wenkbrauwen er weer mee doen ging me net wat te ver)
geerke schreef:ik denk niet dat het een made is,een made is namelijk nooit alleen...heeft vele broertjes en zusjes.Dan zou het hele oor vol moeten zitten.
Heb dat een keer meegemaakt bij een pup die we in beslag genomen hadden.Maar dat was dusdanig ernstig dat we daar linea recta mee naar de da zijn gereden.Uit zijn piemeltje en anus kwamen ze ook.
Ingeslapen,de da stond zelfs er bij te huilen
_San87_ schreef:dees_daan schreef:
Ik ook..
Hier al eens met een verwaarloosde kat gehad die de maden in haar poot had zitten (tussen de tenen in)
Pincet er bij en plukken maar. (Pincet heb k daarna maar geschonken, m'n wenkbrauwen er weer mee doen ging me net wat te ver)
Mwa, ik vind poten wel wat anders dan in het oor. Daar raakt heel makkelijk wat beschadigd. Ik laat 't wel aan de DA over, kan die meteen het oor en de gehoorgang onderzoeken.
Shirley schreef:Ik vraag me dan altijd serieus af wat men zou doen als zoiets in zijn of haar eigen oor zou zitten ....
christel0908 schreef:Je kunt het insect er ook proberen uitspoelen, spuitje lauw water in het oor en dan zou het moeten meekomen.