Wij hadden eerst alleen het popje (blauw) en hebben later de groene (man) erbij gekregen.
Het is zoveel meer genot om te kijken hoe ze 's avonds tegen elkaar zitten en elkaar zitten te kroelen.
De pop is ook helemaal gek van haar badje, zo leuk om te zien dat ze helemaal zitten te huppelen op het haar stokje als ik met het badje aan kom zetten. De man wil ook wel in het badje (mag alleen niet
) maar weet ook nog steeds niet goed hoe. Mocht ik een tuin krijgen dat lijkt het me zo lekker om ze in een voliere in de tuin te doen

Wij hebben ze geen naam gegeven, luisteren ze toch niet naar. Bij ons heten ze 'Pietjes'

Edit:
amandananana schreef:Zoals ik al eerder zei, misschien komt er inderdaad wel een maatje bij voor Skippy. Het heeft me heel veel moeite gekost om mijn ouders over te halen voor 1 parkiet, ik ben namelijk niet degene in huis die hierover beslist. Ik snap echt heel goed dat het beter is om ze samen te houden.
Ik snap dit heel goed. Wij hadden eerst ook alleen de pop (2 maanden), hebben haar handtam gemaakt. Daarna kwam de groene erbij en toen pas merkten we dat ze zoveel gelukkiger zijn met z'n 2en. En wees nou eerlijk, een parkiet kost bijna niets, en het voer en onderhoud al helemaal niet.. Je hoeft geen andere kooi te kopen etc.

Ze zijn nog vrij jong. Zit te twijfelen om ze tam te maken. Binnekort plaats ik hier wel een foto! 

. Eerst wisten we niet wat ze had was ze alleen een beetje duf en veel aan het krabben. Totdat ik op gegeven moment ontzettend jeuk kreeg en rode puntjes zag, het arme beestje zat helemaal onder. Alles twee keer moeten bestrijden echt alles.. het hok, speeltjes, tafeltje, vloerbedekking...
.

, maar ze kunnen er wel oud mee worden toch? dankje ben ook erg blij met ze