Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

iirrssjjee schreef:Zoals ik net al aangaf, ze zullen niet meer schijnzwanger worden, dus hoeven ze elkaar niet kaal te plukken. Ook zullen ze dan veel minder last hebben van de hormonen in het dagelijks leven.
Ook lopen ze dan geen kans meer op baarmoederkanker!
Maanon_ schreef:Ik zou zeker een castratie overwegen. Ik heb een maand geleden mijn konijn in moeten laten slapen door baarmoederkanker. Mijn dierenarts vertelde mij dat de kans 80% is op het ontwikkelen van baarmoederkanker. Of het getal precies klopt weet ik niet, dierenarts zal het wel niet voor de fun zeggen dus het zullen er wel heel veel zijn die het krijgen. Dus als je lang van je konijntjes wilt genieten zou ik het zeker adviseren
_Blacky_ schreef:Dank dank.
ik heb idd eens geinformeerd na de kosten en daar schrok ik toch wel behoorlijk van. Ik heb altijd konijnen gehad en die zijn nooit ziek geweest of iets.
Zo lenterol geef ik ze ook wel eens, maar moet ik er echt tussendoor uithalen anders is hij in nog geen dag op.
de voer ga ik eens na kijken, als dit voer op is ga ik kijken na nieuw voer en wat meer groenvoer geven