Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sandra8 schreef:En als jullie verzorger een kat mist vindt jij het normaal dat hij niet gaat zoeken?
(als je in een woonwijk een kat ziet lopen, zou niet het eerste zijn wat ik denk dat het om een zwerfkat gaat...) Daar hebben ze hem een week gehouden, maar omdat er niemand kwam (baasjes waren nog op vakantie en 'verzorger' heeft geen enkele stappen ondernomen
) hebben ze hem in laten slapen omdat ze de kans 0 achtten dat deze ooit geplaatst zou worden......
Waren wij niet thuis geweest, dan hoop ik toch ook dat ze ons konijn niet zomaar wegbrachten... Ook al zijn het geen 'schootkonijnen' en besteden we geen uren per dag aan ze 
Kentaro schreef:sandra8 schreef:En als jullie verzorger een kat mist vindt jij het normaal dat hij niet gaat zoeken?
Ábsoluut niet, maar ik heb helaas erger meegemaakt![]()
Bij ons in de straat hadden mensen een hele oude, blinde kat. Toen ze op vakantie gingen zou er dus iemand voor zorgen. Toen het beestje op straat liep, heeft iemand hem meegenomen en naar het asiel gebracht(als je in een woonwijk een kat ziet lopen, zou niet het eerste zijn wat ik denk dat het om een zwerfkat gaat...) Daar hebben ze hem een week gehouden, maar omdat er niemand kwam (baasjes waren nog op vakantie en 'verzorger' heeft geen enkele stappen ondernomen
) hebben ze hem in laten slapen omdat ze de kans 0 achtten dat deze ooit geplaatst zou worden......
Lekker thuis komen van vakantie...

Kentaro schreef:sandra8 schreef:En als jullie verzorger een kat mist vindt jij het normaal dat hij niet gaat zoeken?
Ábsoluut niet, maar ik heb helaas erger meegemaakt![]()
Bij ons in de straat hadden mensen een hele oude, blinde kat. Toen ze op vakantie gingen zou er dus iemand voor zorgen. Toen het beestje op straat liep, heeft iemand hem meegenomen en naar het asiel gebracht(als je in een woonwijk een kat ziet lopen, zou niet het eerste zijn wat ik denk dat het om een zwerfkat gaat...) Daar hebben ze hem een week gehouden, maar omdat er niemand kwam (baasjes waren nog op vakantie en 'verzorger' heeft geen enkele stappen ondernomen
Lekker thuis komen van vakantie...