Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Edit: Vliegen zijn vervelend en vlinders zijn mooi.
Je kan dat niet vergelijken met het doodschieten van mensen.
Tot grote frustratie van vriend soms meppen wij echt niks dood! Ik sta er hetzelfde in als jij.
Het zou dus zomaar kunnen dat, bij een keuze tussen twee volslagen vreemden die zich identiek gedragen, je inderdaad eerder de mooiere in leven zal laten.Deliana1993 schreef:Ik heb er totaal geen moeite mee, of het nou een beestje meer of minder is. En of hij nou bij mij naar binnen vliegt en wordt dood geslagen of bij een ander?
Liefheersbeestjes heb ik wel moeite mee en zou k gewoon buiten zitten. Heb allen voor een paar jaar geleden er een heleboel moeten vermoorden door de stofzuiger er op te zetten omdat ik een nest op men slaapkamer had..
Iolanthe schreef:Dani, heb je een voorbeeld van zo'n onderzoek? Ik geloof zeker dat je gelijk hebt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar waarop ze iemands "mooiheidsgraad" bepalen
Maar als je echt interesse hebt moet je even pben, dan stuur ik je op een later moment wel iets.
mieske schreef:Ben ik zo slecht?![]()
Ik mep alles dood wat hier binnen vliegt als ik ze niet zo naar buiten krijg
spinnen zijn griezelig en gaan dood, zelfde met muggen die steken je alleen maar, dus ook dood. Vliegen zijn irritant en vervelend en er zijn er toch al te veel van --> dood. Zit er ook echt niet mee als ik muggen oid dood. Ben ik dan misschien wel heel makkelijk in en ben ik ook altijd al geweest. Kan me nog goed herinneren dat ik als kind vaak "mierensoep" maakte met water, planten en dan een schep mieren die leefde onder de haag in de tuin. Was altijd erg grappig om te doen (vond ik zelf). Arrabel schreef:Deliana1993 schreef:Ik heb er totaal geen moeite mee, of het nou een beestje meer of minder is. En of hij nou bij mij naar binnen vliegt en wordt dood geslagen of bij een ander?
Liefheersbeestjes heb ik wel moeite mee en zou k gewoon buiten zitten. Heb allen voor een paar jaar geleden er een heleboel moeten vermoorden door de stofzuiger er op te zetten omdat ik een nest op men slaapkamer had..
Maar waarom dan wel moeite met een lieveheersbeestje?
Ik vind dat interessant om te weten.
Edit: Komen ze dan niet gewoon weer de stofzuiger uitwandelen?
)
Dani schreef:Iolanthe schreef:Dani, heb je een voorbeeld van zo'n onderzoek? Ik geloof zeker dat je gelijk hebt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar waarop ze iemands "mooiheidsgraad" bepalen
Vaak door eerst mensen een cijfer te laten geven voor foto's van die proefpersonen, zodat ze dus weten wie er als bovengemiddeld knap beoordeeld wordt. De onderzoeken heb ik niet bij de hand, en ik ga ze nu niet opzoeken want ik hoor aan mijn scriptie te werkenMaar als je echt interesse hebt moet je even pben, dan stuur ik je op een later moment wel iets.
Je korte uitleg was al genoeg