Ik zou het zelf ook erg leuk vinden, maar denk niet dat de buren het leuk vinden..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cassidy schreef:Die zijn opgeknapt! Goed werk! Wist niet dat je die kippen kon redden, ik dacht dat ze op grote schaal geslacht werden?
Ik vermoed dus dat het prima gaat. Als dit zo is mogen er van mij later meer bij komen.
, maar daar zullen mijn ouders niet blij mee zijn.Marsu schreef:Mag ik vragen hoe groot jouw uitloop is? Ik overweeg al een tijdje kippen te nemen, maar de stichting heeft flinke eisen voor de uitloop, waar ik niet aan kan voldoen. Als ik jouw hok zie, dan wordt het voor mij ook meer mogelijk. Ik had namelijk ook zoiets bedacht voor het hok en dan ook een uitloop.
Flowerbomb schreef:Ik 'neem' er nu eerst twee om te kijken hoe dit gaat met mijn andere kippen. Het zijn toch zwakkere dieren denk ik dus even kijken hoe het gaat. De kippen die ik nu heb zijn allemaal heel zachtaardig lees -> ze zitten graag op schoot en knuffelen de hele dag door als het kan.Ik vermoed dus dat het prima gaat. Als dit zo is mogen er van mij later meer bij komen.