Magrathea schreef:Nou ja, als de kat er al twee maanden rondloopt lijkt het me niet dat hij terug is gelopen, tenzij de kat een héél goed richtingsgevoel heeft (en dus niet verdwaalt) en héél hard kan rennen...
Bovendien, als de kat inderdaad terug is gelopen en de kerk neemt contact met hem op dan zou hij toch dezelfde dag bij zijn oude huis voor de deur moeten staan om zijn geliefde kat weer terug mee te nemen?
Laten we vooral even in het midden laten hoe het nu precies zit met wel of geen dominee zijn en wel of niet opzettelijk, daar help je de kat niet mee en ik denk ook niet dat het de kat veel kan schelen. Die moet gewoon terecht komen en op een veilige plek aan kunnen sterken.
TS, ik denk dat de nieuwe bewoner het best brokjes in de tuin kan zetten, die omgeving kent de kat immers. Als zij hem naar binnen kan lokken kan je verder. Heb je al gebeld met het dierenasiel? Zij zullen ook goede tips hebben over hoe te handelen. En misschien is hij er al door een andere bezorgde bewoner binnen gebracht?
retourtje verweggistan is meestal best wel duur, laat staan dat je binnen dezelfde dag weer bij je oude huis staat.
denk dat dominee zendelingenwerk is gaan doen. Kat heeft er goed aan gedaan om hier in Nederland te blijven, alleen de afhandeling laat wat te wensen over.
verder is de internetverbinding in de rimboe op zijn zachtst gezegd gewoon slecht, je mag soms al blij zijn als je eens in de week een beetje contact kan krijgen 
.