Onze poes zit ook het liefste alleen. Ondanks dat ze sociaal is opgegroeid en ze daarna volwassen is geworden met haar zusje, was het mis. Ze was niet gek op haar zusje. Constant ruzie. Wilde niet bij haar in de buurt zijn. Ze waren nooit samen.
Toen haar zusje overleed, hadden we een tijd geen kat, maar omdat we het sneu vonden dat ze alleen was hebben we er één bij gehaald. Een kater. Dit ging mis. Ze kwam haast niet meer binnen en voelde zich niet veilig in huis. Nadat die kat is overleden, weer een ander. Nu een poes. Die kwam per toeval op ons pad en hebben we toen in huis genomen. Het werkte wel, maar heel blij was ze er niet mee. Helaas is ook deze kat overleden... We hebben echt pech gehad de afgelopen jaren..
Maar vanaf dag één dat die poes weg was, was zij weer helemaal happy. Echt in haar nopjes. Dus nu doen we het haar niet meer aan. Ze wil gewoon alleen zijn. Ook met de buurtkatten heeft ze totaal niets.
dierenfan
Geplaatst: 18-04-14 06:26
Gezien waarom hij in het asiel terecht gekomen is en hoe hij op de andere kat gereageerd heeft een maand lang zou ik er totaal niet over nadenken om er een tweede kat bij te zetten. Mij lijkt dat je problemen op gaat zoeken namelijk.
Echter het kan wel goed gaan hoor dat snap ik ook maar de kans is zo klein en geeft zoveel stress dat ik het de kat niet aan zou doen. Dat is hier ook de reden dat er al jaren maar 1 kat is en deze heeft haar eerste 5 jaar nooit als enigste kat geleeft. Zij accepteerd wel andere katten maar heeft er verder niets mee dan wat plagen en sarren en verder moeten ze weg blijven. Wil dat een andere volwassen kat niet aan doen. Een kitten zou hier wel mee om kunnen gaan en het terug gaan doen dat lijkt me wel kunnen maar hier geen tijd voor een kitten opvoeden dus blijft madam gezellig alleen en daar geniet ze enorm van!