Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:M_D_H schreef:Ik denk dat ik te eerlijk ben voor deze wereld
Nee, je doet aannames en vult dingen in voor een ander. En de situatie hoeft dan niet zo te zijn zoals je dat in je hoofd hebt zitten.

M_D_H schreef:Kan best zo zijn. Maar ik had er het fijne van willen weten... Want zo'n reactie vind ik erg apart...
M_D_H schreef:Cassidy schreef:Nee, je doet aannames en vult dingen in voor een ander. En de situatie hoeft dan niet zo te zijn zoals je dat in je hoofd hebt zitten.
Kan best zo zijn. Maar ik had er het fijne van willen weten... Want zo'n reactie vind ik erg apart...

De kat heeft de hoge leeftijd van 24 gehaald
Heb madam verteld dat ik nog 10 min. bij hun weg was en dat wij een afspraak hadden voor deze dag met tijd en prijs!
Nou dan hielt ze hem nog even aan. Ik heb uiteindelijk meer betaald dan afgesproken, maar heb er geen spijt van gehad. Ik heb er een heerlijke mafkees aan goed gezond, die goed met mijn andere hond overweg kan. En daar ging het mij om. 

Doanique schreef:Kinke schreef:ik snap um niet…zoveel geld voor een gewone htk kat…waarom??
Voor een beetje Brits Korthaar met papier/stamboek weet ik wat betaal je gauw 600 hoor.
.