kamsel,mijn DA ken ik al een poosje en het verhaal is natuurlijk veel langer,ik ging nl meteen voor optie amputatie na de diagnose botkanker ,en daar had de DA overigens geen probleem mee ,maar toen is er vooraf een rontgen gemaakt van haar longen om te zien of er uitzaaingen waren,en die waren er te zien,en dan is het beter niet te opereren,daar de narcose de kanker in de longen giganties versnelt.
dus we hebben het 4 maanden zo gelaten,ze mankte wel,maar zwom nog en teveel levensplezier,tot het niet meer ging met die poot en toen heb ik toch gevraagd om de poot eraf te halen,enige wat de DA zei was "ik wist het dat je dat zou gaan vragen",en met de woorden dat ze geen garantie gaf dat joes nog langer als 3 weken na OP zou leven heb ik het toch laten doen,en ze leefde ( buiten alle verwachting in) nog 6 maanden...uiteindelijk ging ze dood aan botkanker in een andere poot,dus geen enkele last met haar longen gehad...
alles bij elkaar heeft ze nog 11 maanden geleeft na de diagnose botkanker en dat is voor een grote ( ruim 60 kilo wegende) hond van 11 jaar een hele mooie lange tijd extra,en ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb,zou het zeker zo overdoen

Wat een positieve berichten!!!