Honden steeds meer met elkaar in de clinch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: Honden steeds meer met elkaar in de clinch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:40

Is het geen optie voor je moeder om op cursus te gaan met de kleine? Het klinkt nl dat zij het beste de training zou kunnen krijgen. Dan kun jij gewoon met je eigen hond blijven gaan. En mochten de lessen echt zo exteem duur zijn, kijk dan ook eens bij een andere vereniging. Hierin de buurt zitten diverse hondenscholen, en zo ga ik naar een vereniging met enkel vrijwilligers (die wel diverse trainingen en cursussen hebben gevolgd) voor zo'n 40 euro voor 14 lessen, maar je kunt ook naar de Martin gaus school voor 120 euro voor 8 lessen... Dus er zit hier een flink verschil in prijzen en dat zal wrs elders ook wel zo zijn?

amyz

Re: Honden steeds meer met elkaar in de clinch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 16:25

We betalen nu 10 per les en aangezien ik erg tevreden ben wil ik niet overstappen :) Mn moeder kan inderdaad training gebruiken, maar is gelukkig ook het minste thuis haha. Ze begrijpt de ernst van de situatie en doet haar best, dus dat scheelt al.

Eigenlijk is mijn vader een groter probleem omdat hij zo eigenwijs is, maar ik moet eerlijk zeggen dat het de laatste dagen vrij goed gaat.