Goede kattenbak vulling.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:20

Ik heb de kattenbak korrels eigen merk hoogvliet(Zelfde korrels als eigen merk AH alleen een euro goedkoper per doos).
Heb 2 binnenkatten, 1 kattenbak, elke dag de drollen etc eruit scheppen en met 1 doos doen wij een week, kost geloof ik 4 euro ofz.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:26

Hier ook kitty friend. Eerst houtkorrels gehad. Maar mijn kat vind graven toch fijner. Vind dit wel fijn spul.

Suzan_v_h

Re: Goede kattenbak vulling.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 19:45

Super voor jullie reacties! Hier heb ik zeler wat aan!

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:51

Hier ligt er extreme classic met babypoedergeur is.
Klontert extreem goed en absoluut geen geur. Enige is dat er wel wat uitloopt door de hal, blijft aan de pootjes zitten. Maar dat liever als gestink. Hoef nooit alle zand te vervangen, blijft altijd schoon.
Ik maak 1 megabak 2x daags schoon waar 2 katten op gaan. Misschien overbodig, maar ik zit liever ook niet op een wc waar de boel nog inligt haha ;-)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:34

Vroeger ( tot ongeveer 6 maanden terug ) altijd op eigen merk kattenkorrels gestaan, om de dag de hele bak verschonen. Nu staan ze op Tigerino Crystals ( bestel ik bij Zooplus) Ideaal spul. Een zak per kattenbak, poepjes elke dag er uit scheppen en eens in de 4 weken de bakken verschonen. Bij de poepbak red ik het zelfs 6 weken. Toch handig dat mijn beide poezen een bak om te plassen gebruiken en een op de poepen. Voor mij niks anders meer, ik ruik de kattenbak niet meer en bij blijft mooi schoon voor de poezen om te gebruiken.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 14:16

Ik heb net bij de boerenbond biokats classic gehaald, de gele zak. Die waren in de aanbieding, 2 voor 15 euro. Die probeer ik dus eerst maar. Kan ik nog altijd naar een 'luxere' variant als dit niks blijkt de schijn.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 06:30

Ik gebruik Extreme Classic. Is wel duurder, maar duurzaam in gebruik. Klontert heel goed, stoft niet en ruik niks ondanks dat ik geen kap op m'n kattenbak heb.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:26

Wij hebben veel klanten die het peewee kattenbak systeem hebben aangeschaft (ook veel cattery's)
Men is laaiend enthousiast en willen niets anders meer.
Tis even een kleine investering maar binnen not-time is het eruit.

ook de biokat white is goed, zit in oranje zak

Ik heb helaas geen katten maar krijg wel zeer regelmatig te horen wat klanten goed en niet goed vinden.