Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop dat je snel vindt wat je zoekt
MrUlbe schreef:Wat een zeikers hier toch weer zeg. Als ik de berichten van TS lees krijg ik een beeld van een eigenaar die zeker zijn best doet om zijn kat het beste te geven.
Waarom moeten mensen toch altijd het duurste van het duurste kopen om in het oog van andere een ''goede eigenaar'' genoemd te worden.
TS; zoals al veel mensen hebben aangegeven zijn er een hoop verschillende voersoorten die als alternatief gegeven kunnen worden. Lees je inderdaad wel even in of het enkel preventief werkt, want in dat geval zul je eerst een behandeling moeten starten.
Succes met je kat!Ik hoop dat je snel vindt wat je zoekt

Mist schreef:tja, ik zal het dan voor de 3e keer vragen; gaat het om struviet of oxylaat ? struviet kan namelijk opgelost worden, oxylaat alleen voorkomen, en tot nu toe alleen met het voer van RC
Princesj schreef:Ik voer nu bijna een jaar naar tevredenheid Pro-Vet, daarvan de struviet versie. Van Clinic werd mijn kat dik, kon ik hem zo minimaal voeren dat ik het zielig vond. Nu kan ik hem goed op gewicht en gezond houden
Chakkie17 schreef:Ik weet niet of het een kat of een poes betreft, maar als het een kat is dan is het sowieso een echte aanrader om een penisamputatie te laten doen. Dat hebben we bij onze kat ook laten doen. Het heeft namelijk een bepaalde wisselwerking. Als hij het gruis namelijk uit kan plassen wordt/blijft de irritatie ook minder.