Yavanna schreef:Weet je, ik snap dat je adviezen wilt, maar je bent al bezig met een da, lijkt het je niet handiger om, als je niet tevreden bent, of twijfelt aan de diagnose, een andere da in te schakelen. Geloof niet dat de " dierenartsen" die hier zitten, er allemaal voor gestudeerd hebben. Een flink aantal zal wel weten waar ze over praten, omdat ze of fokken, of wel er voor gestudeerd hebben, maar ik zie ook zoveel onzin dingen tegen komen, dat ik niet denk dat je hier wijzer van wordt. Succes en beterschap met t pupje en hopelijk knapt hij/zij snel op.
Wat voor onzin dan?
Ik zie nergens echt onzin staan hoor. Ja dat geneuzel of te vroeg of niet te vroeg bij de moeder weg en dat de fokker een broodfokker zou zijn. Maar de pup was gezond en gezond verklaard door een DA toen de pup werd opgehaald ik denk dus dat de pup dit echt pas heeft gekregen toen hij bij de nieuwe eigenaar kwam.
Ik ben ook helemaal niet geduldig wbt dierenartsen. Ik hou namelijk niet van aangeklungel en dit en dat even proberen zonder dat je echt weet wat er aan de hand is. Als ik daar bijna elke dag zou komen dan zou ik toch zeker op dag 3 al een bloedonderzoek eisen. Of de DA dat nu wil of niet wil. Het is mijn dier en ik betaal toch de rekening?