riannezweeds schreef:Ik zeg toch heel duidelijk dat er geen inteelt is? Ze zijn toch altijd thuis dus gaan niet naar Tokyo om n vrouwtje te zoeken en verder zijn onze katten helemaal gezond, ze wordeb allemaal ingeënt, gaan naar de dierenarts als er iets mis is enzv enzv. Ik heb echt geen idee waarom je zo moet reageren amanda... ik heb zelfs spijt dat ik dit topic op bokt heb geplaatst omdat ik weer zo'n reacties krijg. Zegt denk ik genoeg over het gros van de mensen die bokt gebruikt?
Jij wilt het echt niet snappen he? Jouw katten blijven niet op jouw terrein, die lopen daarvan weg. Katten kunnen per dag flinke afstanden verleggen, en dus andere wilde poezen dekken en zo meewerken aan het katten overschot. Daarnaast vechten katers met elkaar en kunnen via wonden ziektes verspreiden die tot de dood leiden. Dus ik vraag mij werkelijk af waar jouw verstand zit als je wel de moeite neemt tot enten maar niet tot castreren wat vaak nog goedkoper kan dan een paar katten enten.
Dus tenzij jij de GEHELE dag en nacht naar jouw katten zit te kijken, kan jij mij niet wijsmaken dat jouw katten op jouw terrein blijven. En dat vind ik onverantwoord voor het dierenwelzijn.
En het zegt niks over de mensen die Bokt gebruiken maar over jou, dat je na alle argumenten die meerdere Bokkers jouw geven je nog steeds niet het bord voor je hoofd weg kan halen.