Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:emmer heet water doet wonderen als je iets vergeet,binnen 20 minuten heb je wel een pakje smuldier ontdooit...
dees_daan schreef:Vermoed dat de rest het zonder verpakking met te heet water gedaan heeft..
Hier ook wel eens pens in heet water gedaan om het sneller ontdooien maar dat stonk niet meer dan anders..
xSCWx schreef:Kitty1985 schreef:
Moet je voor de gein eens kokend water over de pens variant gooien
Ik was het een keer vergeten uit de vriezer te halen. In de magnetron gezet 1 minuut.. Dat was dus een eenmalige actie
,bij het geven van pens kotste 1 van de honden het een dag later weer uit en dat wil je niet zien of ruiken!!!!
Billy schreef:Dat vind ik erg vreemd. Ik heb trouwens jaren Smuldier gevoerd en een aantal nesten er op afgespeend, prima spul! Ik wissel nu af met een ander merk
kimmie261 schreef:haha nee hoor ,we halen steeds gewoon een paar dozen bij de Jumbo,ze zijn zo gehaald,maar hier wel 2 extra vriezers voor de honden inmiddels
( overigens heb ik daar ooit eens voor gebeld,daar mijn vriend toen nog gedetacheerd zat en daar zo ongeveer langs reed als hij naar huis kwam,maar die mulder zei toen dat het goedkoper was bij een supermarkt te halen als bij hun aan de deur)Quellian schreef:Ik voer 2 pakjes compleet Smuldier per dag, nog nooit een kogeltje of iets anders vreemds gevonden.
Ik heb zitten twijfelen aan Lotgering, maar lees er wisselende verhalen over (en mijn collega had ook een wat onfris verhaal). Het is net iets goedkoper dan Smuldier, maar ik heb geen plek in de vriezer om voor een maand te bewaren (katten eten BARF, volle vriezer) en Smuldier haal je gewoon in de supermarkt om de hoek.