Olijf etende kat, is dit schadelijk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:47

Oh ben wel benieuwd wat daar dan uitkomt. Ze krijgen zelden hoor en dan nog een heel mini stukje, geen heel tomaatje want dan stikken ze nog in het velletje en dat is idd heel schadelijk ;)

Eigenlijk krijgen ze hier niks wat niet voor katten is. Tenminste niet bewust. Zo is de kater ook gek op Cornflakes en laat mijn vriend dat nu elke avond eten :+ Dan moet ie echt uitkijken want hij gapt zo een stukje weg en dat gaat sneller dan jij of ik kunnen kijken :D

*edit* nu moet ik zeggen dat de kater alles weggapt wat hij maar kan krijgen. Vooral bonenpuntjes en blaadjes van spruitjes zijn favoriet om uit de schillenmand te jatten als deze nog niet naar de schuur gebracht is :+ Laatst liep ie met zo;n groot blad van de bloemkool. Ik pak het altijd wel af omdat ik niet weet hoe schadelijk het is, met gevaar voor eigen leven want het gegrom is dan niet van de lucht.
De poes jat eigenlijk nooit wat, die wacht geduldig tot ze wat krijgt. Krijgt ze niks is het ook goed.

linnnh

Re: Olijf etende kat, is dit schadelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 14:54

Hahaha :')

Zo zat ik gisteren avond mijn sandwich gerookte zalm te eten op de bank, met de kat op schoot. Hij lag lekker te slapen (dacht ik := ) Ik had ook echt het lekkerste hapje voor het laatst betaald, maar zat zo in de TV dat ik niet doorhad dat hij het laatste hapje allang uit mn hand had getrokken :') Wat resulteerde in dat ik mezelf in mn vingers beet _O-

Creatas

Re: Olijf etende kat, is dit schadelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:03

Mijn neef wilde me ooit wijsmaken dat katten net zo reageren op olijven als op kattenkruid..
Maar dat valt wel mee dus? :+