Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk ziet ze dat als voorbeeld Renee1991 schreef:Ik zou zeker niet gaan dwingen, dan krijgt de kat alleen maar meer haat aan dat kooitje. Zoals Gea99 zegt: de kat moet dat mandje fijn vinden. Dus inderdaad, zet het in de kamer zodat ze er in kan gaan liggen en bied eventueel snoepjes of iets dergelijks ook aan in het mandje.
GamblersCup schreef:Renee1991 schreef:Ik zou zeker niet gaan dwingen, dan krijgt de kat alleen maar meer haat aan dat kooitje. Zoals Gea99 zegt: de kat moet dat mandje fijn vinden. Dus inderdaad, zet het in de kamer zodat ze er in kan gaan liggen en bied eventueel snoepjes of iets dergelijks ook aan in het mandje.
Hoe vaak ga je met de kat naar de dierenarts? De kat MOET het mandje helemaal niet fijn vinden, veel mensen hebben een transportbox voor transport, niet om zo'n lelijk ding in de woonkamer neer te zetten. Niet zeuren, poes erin en gaan.
GamblersCup schreef:Renee1991 schreef:Ik zou zeker niet gaan dwingen, dan krijgt de kat alleen maar meer haat aan dat kooitje. Zoals Gea99 zegt: de kat moet dat mandje fijn vinden. Dus inderdaad, zet het in de kamer zodat ze er in kan gaan liggen en bied eventueel snoepjes of iets dergelijks ook aan in het mandje.
Hoe vaak ga je met de kat naar de dierenarts? De kat MOET het mandje helemaal niet fijn vinden, veel mensen hebben een transportbox voor transport, niet om zo'n lelijk ding in de woonkamer neer te zetten. Niet zeuren, poes erin en gaan.
gewoon mandje rechtop, kat oppakken en met de bips erin laten zakken. Klaar is Klara
! GamblersCup schreef:Hoe vaak ga je met de kat naar de dierenarts? De kat MOET het mandje helemaal niet fijn vinden, veel mensen hebben een transportbox voor transport, niet om zo'n lelijk ding in de woonkamer neer te zetten. Niet zeuren, poes erin en gaan.
Renee1991 schreef:Nee dat is echt een goede tip voor TS.
GamblersCup schreef:GamblersCup schreef:Hoe vaak ga je met de kat naar de dierenarts? De kat MOET het mandje helemaal niet fijn vinden, veel mensen hebben een transportbox voor transport, niet om zo'n lelijk ding in de woonkamer neer te zetten. Niet zeuren, poes erin en gaan.Renee1991 schreef:Nee dat is echt een goede tip voor TS.
Zoals je bij veel voorgaande reacties kunt lezen, is dat inderdaad een goede tip. Zo werkt het wel het makkelijkste en snelste, zo min mogelijk stress.
Maar goed.
Britta31 schreef:Ik denk ook dat de kat snel er in doen het beste is.Ze moet toch naar de dierenarts.Net zo iets als een pleister snel van een arm aftrekken bij een kind.