Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jiperdepip schreef:trekt hij alleen zijn pootje in of zie je ook echt iets bungelen ?
Ik bedoel hoe eet je zeker dat het pootje kapot is ?
staan zijn veren ook bol ? anders dan normaal ?
char1900 schreef:jiperdepip schreef:trekt hij alleen zijn pootje in of zie je ook echt iets bungelen ?
Ik bedoel hoe eet je zeker dat het pootje kapot is ?
staan zijn veren ook bol ? anders dan normaal ?
Zijn veren staan helemaal mooi op zijn plaats en ik heb zijn pootje even gepakt en bekeken er zat verder niks in of aan.
char1900 schreef:Wendybrian schreef:Dat is naar.
Hoe weet je zo zeker dat het gebroken is?
Is er iets gebeurd?
We weten het niet hij doet er echt niks meer mee hij hinkelt geen eens hij lag daar maar...Dus had ik hem in een kratje met stro voer en water gelegd..
Urion schreef:Jezus breng die kip naar de DA of doe hem weg. Als jullie er niet normaal voor willen zorgen neem ze dan ook niet.
KailyxMur schreef:Sorry ik kijk net op je profiel en zag dat je nogmaar 12 bent.
Het is aan je ouders of ze naar de DA gaan, maar dat lijkt me wel het slimste. Jammer dat ouders er meestal wat makkelijker over doen lijkt het wel hier op bokt.
Itske: dat vind ik wel erg kort door de bocht. Beestje heeft misschien pijn omdat hij wat gebroken heeft, dan laat je hem er toch niet mee doorlopen? Zeker niet als hij al aangeeft pijn te hebben. Ik neem aan dat je dat bij een hond of kat oid ook niet doet?!
Iris82 schreef:Een licht gekneusd kippenvoetje in het verband?
Apart. Nog nooit van gehoord.
Maar de da zal het wel weten.
En waarom heeft de dierenarts m dan zelf niet in het verband gedaan als je er toch was? Waarom moest je vader dat doen? Ik vind het allemaal een beetje raar.
we kwamen bij de dierenarts HIJ deed er een verbandje om maar dat verbandje blijft natuurlijk niet zitten (dat zakt misschien wel af?) dus dan kan me vader het opnieuw erom doen.Cayenne schreef:De dierenarts is idd wel degelijk in het weekeinde open. Er is altijd een spoeddienst bij een praktijk.
Ja, dan is het wel duurder, maar soms is het gewoon nodig. Ik zat gistermiddag ook bij de dierenarts ivm een zieke valkparkiet.
Hopelijk gaat het goed met het kipje. Heb je een foto van de patient?