billionache schreef:Ik heb altijd staleigenaren gehad met honden. Die liepen daar 24/7 rond maar waren ook erg goed opgevoed, plasten en poepten op een vast stuk wei en dus niet in het hooi of op je spullen. Kortom gewoon heel erg fijn! Was maar één andere pensionklant die d'r honden meenam naar stal. Een vizsla en en een keeshondje waren dat. Maar die liepen amper rond, bleven netjes op maximum 5m van hun baasje en bij het rijden lagen ze gewoon langs de bak te slapen.
Voor mij is het maw prima als mensen hun hond meenemen naar stal, zolang anderen er geen last/schade van ondervinden. Wij hebben een tijdje een dame op stal gehad met een herder. Die had een keer een dekje van mij aan stukken gebeten. Achteraf een hele discussie met de eigenaar want het zou mijn schuld zijn; ik had m'n dekje maar niet aan de kastdeur moeten hangen om te drogen...
Dit dus, hier kan ik boos om worden. Opgevoede honden geen problemen mee. Maar niet tussen de paardenbenen door, en geen dingen slopen.
Bij ons laat iedereen de poetsspullen/dekens bij de poetsplaats liggen tijden het rijden. Zou er toch uitzien dat de honden hiermee rond gingen lopen of het kapot maakten en dat het dan eigen schuld zou zijn.

... 
) ,de pensioneigenaren vonden haar ook heel leuk,was haar eens kwijt en toen was ze blijkbaar uitgenodigd om pannekoeken te gaan eten bij de pensioneigenaren,na lang zoeken belde ik maar ten einde raad bij die mensen aan om te vragen of zij wisten waar Kim was, waarop ze zeiden dus dat ze pannekoeken aan het eten was,ze vonden Kim zo gezellig......