Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt heerlijke foto's! Netje schreef:Ik vind het heel mooie foto's maar ze zijn toch écht te fel bewerkt. En mochten ze niet bewerkt zijn (met studiofoto's lijkt me dat stug), dan kun je dat alsnog doen lijkt me. Dit doet gewoon pijn aan je ogen en dat haalt veel van het mooie van de foto's weg helaas...
D_Desteny schreef:Netje schreef:Ik vind het heel mooie foto's maar ze zijn toch écht te fel bewerkt. En mochten ze niet bewerkt zijn (met studiofoto's lijkt me dat stug), dan kun je dat alsnog doen lijkt me. Dit doet gewoon pijn aan je ogen en dat haalt veel van het mooie van de foto's weg helaas...
Ik was elke keer te voorzichtig met mijn achtergrond lampen waardoor ik een grauwe achtergrond kreeg dit keer blijkbaar iets te enthousiast geweest. Ik ga
er mee aan de gang.
D_Desteny schreef:Netje schreef:Ik vind het heel mooie foto's maar ze zijn toch écht te fel bewerkt. En mochten ze niet bewerkt zijn (met studiofoto's lijkt me dat stug), dan kun je dat alsnog doen lijkt me. Dit doet gewoon pijn aan je ogen en dat haalt veel van het mooie van de foto's weg helaas...
Ik was elke keer te voorzichtig met mijn achtergrond lampen waardoor ik een grauwe achtergrond kreeg dit keer blijkbaar iets te enthousiast geweest. Ik ga
er mee aan de gang.
je hebt gewoon een goede klus geleverd.