Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus ze testen niet het bloed enzo? cheybinky schreef:Kenyada ,
ik vraag me wel is af,zolang het dier er geen last van heeft, moet een hond dan persé mooi zijn?
ik ga liever voor een hart van goud en een wat minder knap uiterlijk , dan een eersteklas stamboek chihuahua die keft en bijt ?

cheybinky schreef:denk een algemene test of ze gezond zijn spicegirl , dat het diertje geen ziektes heeft.
ts, onwijs veel plezier en het is een enorm mooie ervaring!
update je ons?
jammer dat mensen doorzeuren over de testen, als jij zegt dat jou hond gezond is, dan is die dat.
en is het niet zo mensen, is ze toch al gedekt, dus houden we daar anders over op? want het is nutteloos.
ironic__ schreef:cheybinky schreef:denk een algemene test of ze gezond zijn spicegirl , dat het diertje geen ziektes heeft.
ts, onwijs veel plezier en het is een enorm mooie ervaring!
update je ons?
jammer dat mensen doorzeuren over de testen, als jij zegt dat jou hond gezond is, dan is die dat.
en is het niet zo mensen, is ze toch al gedekt, dus houden we daar anders over op? want het is nutteloos.
Reageer er ook niet meer op hoor.
Ze zijn allebij getest en dan bedoel ik niet de kruisjes in het paspoort.
Spannend allemaal, misschien houden we zelfs 2 pups want mijn vriend is echt gek op Kiki, hij zei al als ze dat aanhankelijke erven van haar dan blijven er 2.
Ben 3 hondjes verloren dus er kunnen wel 2 pups blijven, afwachten..
? spicegirl schreef:waarop dan getest ?
mss testresultaat inscannen ? kunnen we meekijken..
Cayenne schreef:spicegirl schreef:waarop dan getest ?
mss testresultaat inscannen ? kunnen we meekijken..
Vind je dat niet een beetje ver gaan? Waarom moet TS bij jou verantwoording afleggen?
Ik blijf er wel bij dat ik in de reu geen zuivere chihuahua zie en deze kruising nooit had gemaakt, maar het blijft wel de zaak van TS.
Pluttersput schreef:Moet eerlijk zeggen... Vind het een beetje raar dat je dit topic maakt. Pas op, natuurlijk is het hartstikke leuk dat je de pups krijgt, en ik vind dat vooral iedereen moet doen wat hij wil.
Maar je maakt een topic met: moet ik het wel doen, wat vinden jullie? Dan krijg je reacties die je niet zinnen en dan reageer je daar niet meer. Vervolgens besluit je een andere reu te kiezen maar het toch te doen... Beetje vreemd.
Daarbij vraag ik me ten zeerste af of je reu een chihuahua is. Veel te veel haar en een rare knik in zijn neus. Lijkt mij inderdaad ook alsof er eerder pekinees doorheen zit. In dat geval krijg je dus hele rare kruisinkjes. Als in, die kun je niet verkopen als naakthondxchihuahua, want dat zijn het niet.
Hoe dan ook, succes met de dracht en ik ben benieuwd naar pups. Die zijn namelijk altijd leuk, ongeacht de ouders
hebben wij ook eens bijna gehad.

ben erg benieuwd wat er uit komt 

Riannesodd schreef:Ik volgben erg benieuwd wat er uit komt
de ouders van mijn hondjes waren ook niet knap, maar ik heb er prachtige hondjes uit en die gezond zijn
Het is TS haar keus om dit te doen, als je het er niet mee eens bent prima. (zoveel mensen zoveel meningen..)
Maar het is moeilijk terug te draaien, TS ik hoop dat alles goed gaat met de zwangerschap en bevalling
Billy schreef:Eens! Moest ik ook direct aan denken qua leuke reu bij een dergelijk teefHad eerder een leuk Markiesje oid genomen of een vlinderhondje

ironic__ schreef:Karakter is zeker erfelijk. Kun je wat meer vertellen over het karakter van de reu?Spannend allemaal, misschien houden we zelfs 2 pups want mijn vriend is echt gek op Kiki, hij zei al als ze dat aanhankelijke erven van haar dan blijven er 2.
Ben 3 hondjes verloren dus er kunnen wel 2 pups blijven, afwachten..