Hommel in bed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:22

Een hommel? :P daar ben ik niet bang van, behalve als ik 's zomers op de scooter zit en ik krijg ineens een hommel tegen m'n hoofd! Dat doet zooooo'n pijn hahaha.

Voor een spin in mijn slaapkamer slaap ik zelfs op de bank, en voor een spekkendief (glazenwasser) pak ik me koffers in en ga ik uit huis :')

Maar het ergste was toen er een keer een hele grote nachtvlinder in m'n slaapkamer rondvloog. Dat ding vloog de hele tijd tegen m'n plafond en maakte een herrie!

Ja ik heb een beestjes fobie....

Roosch

Re: Hommel in bed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:24

Ik ben er nog niet achter wat ik ben. Ben doodsbang voor fladderende beesten, als er een musje in m'n slaapkamer zit schreeuw ik moord en brand, maar voor een spin draai ik m'n hand niet om. :')

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:25

Roosch schreef:
Ik ben er nog niet achter wat ik ben. Ben doodsbang voor fladderende beesten, als er een musje in m'n slaapkamer zit schreeuw ik moord en brand, maar voor een spin draai ik m'n hand niet om. :')

Haha zullen we ruilen? Geef mij maar fladderende vlinders en kwetterende musjes, maar spinnen.. :brr:

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:30

Ik heb denk een beestjes fobie ik spring direct achteruit bij het zien van die beestjes.
Of maak dat ik wegkom.
Brrr heb weleens teken op mijn lichaam gehad.
Die probeerden zich door mijn huid heen te kruipen die beesten bewogen zo.
Vooral die dikke zwarte teek wat een joekel was dat.
Ik in paniek dat ding eraf getrokken gaf me echt de bibbers.
Volgende dag huisarts die sneed die dat pootje eruit met een mesje.
Dat okee maar die verdoving weet je wat die zei je doet net of je dood gaat van een spuit.
Vind je het gek. 8)7

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:32

Straww_ schreef:
Roosch schreef:

Haha zullen we ruilen? Geef mij maar fladderende vlinders en kwetterende musjes, maar spinnen.. :brr:

Graag! Dan spring ik in ieder geval niet meer in de nek van een willekeurige voorbijganger als ik in de stad loop en zo'n verschrikkelijk gevaarlijke duif op mij afkomt.

:D

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:34

Ah duiven laat dat nu mijn hobby zijn.
Ik had een bijrijdster maar die is gestopt reden.
Omdat er een haan op haar hoofd vloog wist ik dat ze bang van kippen was. _O-

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:34

Roosch schreef:
Straww_ schreef:

Graag! Dan spring ik in ieder geval niet meer in de nek van een willekeurige voorbijganger als ik in de stad loop en zo'n verschrikkelijk gevaarlijke duif op mij afkomt.

:D

_O- _/-\o_

Deal :')

Ooit in Amsterdam geweest? <<)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:36

Ja. Een van de redenen waarom ik een pest hekel aan Amsterdam heb. :')

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:37

Ik ga juist die duiven daar voeren enig vind ik het. :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:44

Ik vind helemaal niks eng ... nou ja, ik ben er niet happig op om gestoken te worden door een wesp ofzo, maar ervoor wegrennen doe ik niet.

Spinnen, torren, vlinders, slakken, wormen, kikkers, muizen en ratten ... verblik of verbloos er niet van :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:44

wat lijkt me dat heerlijk shirley

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:45

Alle beesten behalve de kat zijn niet welkom :')
Bij een spin storm ik al roependr de kamer uit, kevers, motvlinders, muggen (ik ben allergisch voor muggenbeten, krijg er hele dikke plekken van. Had er een in mn ooglid geprikt, dag oog :') ) dus klamboe hangt er altijd zomers.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:47

Bij wespen kan ik trouwens erg koel blijven. Sta altijd vol verbazing naar de kudde gillende meiden op het strand te kijken in de zomer, iedereen weet toch dat die beesten juist steken als je ze boos maakt?

Maar vervolgens neem ik wel een spurt als er een meeuw aan komt zetten. :+

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:52

Brrrr Ik krijg de kriebels van al jullie verhalen. Zelf heb Ik ook ooit iets meegemaakt waar Ik nog lang van na gegruweld heb...Ik zat naast mijn vriend in de auto op even van de drukste snelwegen ter wereld, die rond Londen. je kunt daar helemaal niet makkelijk stoppen op de vluchtstrook oid. Afijn, wij rijden daar, warme dag geweest en Ik had mijn schoenen uitgedaan. plots voel ik iets op mijn voet. op hetzelfde moment realiseer Ik me dat dat niet mijn andere voet kan zijn want die stond er naast. dus Ik buig voorover en kijk... En Ik zie gewoon een enorme kikker op mijn voet zitten! Ik flipte helemaal en begon te gillen, levensgevaarlijk natuurlijk want mijn vriend had niets door. Gelukkig bleef hij kalm toen Ik bijna op zijn schoot zat. Maar op deze druk weg kun je dus nergens stoppen ... De kikker begon nu rond te springen door de auto en Ik was echt panisch ( Ik ben dus echt bang van reptielen en aanverwanten). Het duurde nog 10 minuten voordat we ergens veilig konden stoppen en de arme kikker vrij konden laten. Uiteindelijk bij een benzine station bij Heathrow. En hij wilde er mooi niet uit! We rijden nog heel vaak langs deze plek wanneer we in Londen zijn en Ik krijg het altijd weer te horen en we vragen ons dan elke keer af hoe het met onze kikker zou zijn... Ik heb zelfs een jaar lang alleen maar kadootjes , kaarten etc met kikkers erop gehad ;-)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:53

Roosje01 schreef:
wat lijkt me dat heerlijk shirley

Voor m'n eigen gemoedsrust wel, maar ik heb het af en toe knap druk met het verwijderen , verplaatsen en redden van allerlei klein gespuis waar een ander bang voor is :D

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:54

Wakker worden door gezoem. Niet van een mug maar door een wesp! Tot twee keer toe, wist niet hoe snel ik me kamer uit moest!!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:54

Roosch schreef:
Bij wespen kan ik trouwens erg koel blijven. Sta altijd vol verbazing naar de kudde gillende meiden op het strand te kijken in de zomer, iedereen weet toch dat die beesten juist steken als je ze boos maakt?

Maar vervolgens neem ik wel een spurt als er een meeuw aan komt zetten. :+

Hahaha!

Een levendige fantasie is wel heel leuk bij dit soort verhalen :')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:55

1x een dikke hoornaar op m'n kamer gehad...
'k was de longen uit m'n lijf aan 't gillen op m'n kamer, dus m'n moeder komt woest de trap op denderen, schreeuwend waarom ik zo idioot aan het gillen was.
Op 't moment dat zij het beest zag zitten donderden d'r ogen nog net niet uit de kassen en stond ze naar adem te snakken :')

Beest heeft 4 dagen in 't water gelegen voor ie eindelijk dood was. Hebben hem later nog opgemeten.. 4cm lang en 1cm breed. brr heb nog de rillingen over m'n lijf als ik er aan terug denk.

(plaatje van google voor 't idee..)
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:55

Shirley, mag ik jou dan bellen als er de volgende keer een eng musje in huis zit? ^)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:57

Natuurlijk :D

En een beest vier dagen in het water laten liggen :n
Zet dan je voet erop als je het dood wilt hebben ...

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:00

Shirley schreef:
Natuurlijk :D

En een beest vier dagen in het water laten liggen :n
Zet dan je voet erop als je het dood wilt hebben ...

Gister nog gedaan! Die hommel lag op zijn rug in de tent, denk dat 1 van de honden m al had gepakt. Zonder erbij na te denken stond ik erop. Oeps! Heb totaal geen gevoel voor beesten die prikken!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:03

oh bah van dat plaatje hierboven word ik al helemaal nerveus brrrr. ik bel shirley dan ook wel mocht ik iets engs in me huis hebben :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:04

Ik had een lieveheersbeestje net boven mn bed -O- Brrr vieze enge beesten. -O- due mn pappa maar geroepen O:) die lachte mij uiteraard zeaar uit maar goed haha :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:05

Dan zal ik maar niks vertellen over onze steenmarters die op zolder wonen :D

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:07

Nehh. Vriend van me wou 'm op een prikkertje voor z'n collectie, 't was echt een vet grote.
Dus in een bekertje gedaan, plaatje erop en water vullen tot er geen luchtbel meer is. Wij dachten dat ie dan zo kapot zou zijn.
Had er helemaal niet meer aan gedacht in eerste instantie, totdat ik 4 dagen later dat plaatje eraf haalde om 'm op te vissen voor die vriend, maar toen bewoog dat kreng nog _O-