Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ironic__ schreef:Billy schreef:Sorry, maar 2x laten dekken om de kans op meer pups te vergroten? Waar haal je die onzin vandaan?
Kun je onzin vinden, maar ik vond het logisch en diervriendelijk klinken, waarom zouden de meeste dan 2 keer gaan naar de reu?
Ze fokt al ruim 20 jaar met mooie kleine nesten en is heel eerlijk en open in haar visie
Dat spreekt mij aan en wat iedereen daarvan vind is ieder zijn gedachten.
ironic__ schreef:dream_lot schreef:Je vraagt letterlijk "hoe denken jullie erover" zo dus.
Wij willen je er alleen behoeden dat er verschillende tests nodig zijn om later ellende te voorkomen
Inderdaad en zoals ik ook aangaf zijn ze allebij getest, dus totaal niet van belang om daarover door te gaan.
Saskia9 schreef:Ik denk dat je 1 ding vergeet in dit hele verhaal... je teef. Een bevalling kan ook mis gaan,zo erg,dat je uiteindelijk geen pups en ook geen teef meer hebt aan het eind van de rit. Bij de rassen die je opnoemt gebeurd dat vaker dan een doorsnee ander ras...
ironic__ schreef:Graag alleen serieuze reacties.
ironic__ schreef:De chihuahua vinden we erg leuk maar vaak zwak en we hebben al een kruising chihuahua en voor ons zijn de kruisingen vaak de leukste. Mijn ene hondje is ion november overleden en we willen graag een pup van ons teefje, en hopen op een sterk hondje.
Ons teefje is nu 3 jaar en getest net als de uitgezochte reu (3 kilo) ook getest leek ons dit erg geshikt
Papieren enz is totaal niet belangrijk en ook onzin gezien het 2 verschillende rassen zijn.
ironic__ schreef:dream_lot schreef:Wat wil je met de pups doen?
Wat zou ik er mee moeten doen???
Misschien plezier van hebben knuffelen, wat ik met mijn andere beesjes ook doe.
wat doe je met de rest?
Beetje aardig en vooral respectvol blijven naar elkaar zodat we deze discussie op een constructieve manier kunnen voortzetten 
Faruba schreef:ironic__ schreef:Graag alleen serieuze reacties.
Volgens mij krijg je niet anders dan serieuze reactie's![]()
Maar geef nu eens een serieus antwoord;zijn de vader en moederhond ook getest op erfelijke afwijkingen?
Misschien ook deze site even checken,krijg je meteen antwoord waarom 2 x dekken eerder kwaad dan goed doet....http://www.ossehoofd.nl/clienteninfo-ho ... rtplanting
Maar kort en goed,volgens mij ben je toch al zeker van je zaak en gaat dit nestje er gewoon komen.