Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annett1990 schreef:Diablo schreef:Nou, fijn dat je het beter in de gaten gaat houden. Dan komt het vast goed.
Zou je op willen houden met deze kattige reacties? Het is nog altijd mijn poes en ik denk dat ik na 17 jaar toch wel weet wat het beste voor haar is en dat ik ook wel weet hoe ik voor mijn poes moet zorgen.
Ook al zou ik het niet beter in de gaten gaan houden is het nog geen reden voor jou om mij zo af te katten telkens.
. Misschien is dat een handig iets? zodat je ze zelf kunt knippen en dan hoeft het niet meer zover te komen. Poeky schreef:De mensen die zeggen dat een kat die zich niet langer verzorgd niet gezond kan zijn: onze kat ging regelmatig op check up bij de dierenarts en was altijd in orde. Ze had gewoon wat artrose van de ouderdom waardoor ze niet meer zo ver naar achter op haar rug kon wassen.
), dus moesten haar wel laten inslapen. Maar ze kwam nog altijd wel bij haar rug.
amandananana schreef:TS, ik vind het wel vervelend om zo'n nare pb van jou te krijgen als ik ergens mijn mening over geef, daarbij staat er ook een tip in mijn bericht.
Diablo schreef:Ik trek me terug uit dit topic, ik kreeg een hele valse pb van TS, ik ben er klaar mee.
.