Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze rent door het huis en naar buiten en weer naar binnen de haren vliegen in het rond, ze zoekt koele ? plekjes om te slapen (in de wastafel) kortom ik heb niet veel zin om dingen heel lang uit te proberen als ze er zoveel last van heeft. 
ik ben nog maar een keer geweest en morgen de tweede afspraak met de dierenarts. Dan moeten we een nieuwe "strategie" vinden. Maar dat er iets aan de jeuk moet gebeuren is wel duidelijk en daar zal ik ook zeker op aandringen, ik denk dat de dierenarts het daar ook wel mee eens is.
soms rent ze gewoon weg van de jeuk, ik kan het niet anders omschrijven
Het wordt nu echt met de dag erger en het is me zo'n 8 weken geleden voor het eerst opgevallen.
) dan heeft ze wel een kletsverhaaltje, ik kan haar alleen nog over haar kopje aaien of helpen krabben onder haar kinnetje. Ik behandel haar niet anders dan anders. Juist ook om wat jij zegt
arme kat
justkid schreef:Een vlooienallergie. Mèn wat voel ik me stom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De dierenarts vond een vlo. Dus is dit de meest waarschijnlijke oorzaak.
Ja ik heb ontvlooit maar het is meer dan 4 weken geleden en ik zie nooit een vlo of vlooienpoepjes![]()
Dus ze heeft een prednisoninjectie en donderdag moet ik terugkomen voor nog een.
Ze heeft pipetjes (activyl) in haar nek omdat ze zo vreselijk moeilijk te pillen is.
En nu ga ik me in een hoekje zitten schamenarme kat
![]()
O en alles in de was gooien.