Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Leffroi schreef:Stomen met zout heeft in ieder geval geen nut. Het enige wat verdampt is het water, het zout blijft achter dus het is onzin om er zout in te doen. Stomen geeft maar even verlichting. Morgen gewoon neusdruppels vragen van de DA
Wat fijn dat jij het beter weet dan mijn dierenarts, die met deze tip kwam voor in het weekend! Sorry, maar ik ga liever van mijn dierenarts uit![]()
En het zout blijft helemaal niet achter, dat lost op in het kokende water en dampt dus mee.
Stomen werkt helaas niet Lieset23, beestje raakt in paniek. (en nee, ik hang hem niet met zijn koppie midden in de damp natuurlijk)
Thats_Me schreef:Heb je geen andere kleine ruimte (wc??) waar je een hete kraan kan laten lopen zodat de ruimte vol met stoom komt te staan?
In principe is ons advies zet de kat in de douche. Kraan aan en laat de boel maar vol stoom komen. Dus misschien heb je een alternatief qua ruimte waar je nog niet aan gedacht hebt.
Veel sterkte altijd zo sneu die katten met snot.

Shirley schreef:Kan je het restje van het zoute water gelijk gebruiken om de wonden op je benen te ontsmetten naderhand