Bedankt voor de berichtjes, dat doet me goed! Fijn om er over te kunnen praten, je voelt je zo machteloos..... We proberen er alles aan te doen om het voor haar zo fijn mogelijk te houden. Ziet er alleen zo knullig uit een infuus aan het raam hihi
crazyshar
Geplaatst: 07-02-14 22:10
heel veel sterkte, hopelijk knapt ze snel op!
ze ligt er inderdaad erg gelaten bij. wel een mooie meid hoor.
jammer dat mensen toch steeds overal rotzooi laten liggen hé, per ongeluk of expres , er is altijd iemand de dupe.
Allemaal heel erg bedankt! Over 25 minuten komt de dierenarts kijken!
Dan heeft het idd wel de kleur van kogellagervet (of kopervet)
deess
Geplaatst: 07-02-14 23:00
beterschap in ieder geval! in ons geval heb ik er 2 maal een hond mee gered,wat landbouw gif had gegeten ,met dat zout eten vandaar dat ik daar meteen aan dacht! maar indd altijd op je dierenarts afgaan en als die dat niet adviseert dan niet doen.maar zo dom en onnozel is het dus niet, bij ons had de dierenarts het juist geadviseerd en het redde dus wel degelijk onze hond..
mysecrets
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-14 23:01
De dierenarts is geweest! Ze is nog apatisch, maar wilde net gaan staan, ze zakte wel door der poten heen, maar de wil is er!!! We hebben nu gezorgd dat t infuus aan een verplaatsbare standaard hangt, mocht ze willen en kunnen lopen, dan nemen we het infuus mee achter haar aan!
Dees dat klopt! Maar wij wisten niet of er ook glas oid in zat en dan is het niet verstandig, maar wil je alsnog bedanken voor je advies! Heel fijn dat jouw honden er weer bovenop zijn!!!
Ik heb je topic helemaal doorgelezen wat vervelend allemaal ik wil jullie veel sterkte wensen en zeggen dat jullie goed gehandeld hebben ik hoop dat de hond snel opknapt en niks eraan over houd!