Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik hoop dat ik voldoende steun krijg van mijn schoonouders en mijn schoonzus, want deze kunnen behoorlijk tegendraads doen als het op het welzijn van dieren aankomt... Zo zouden ze zeker durven zeggen dat ik er niet naar om kijk en dat mijn schoonmoeder ze moet verzorgen. Ze willen beide de hond zelfs buiten steken in de stal met haar pups
Dit laat ik echter niet gebeuren hoor !
Gelukkig vertrouwde moeders me want die liet zich aan de kant sturen, had onder een hekje door willen gaan en was aan dat hek vast komen te zitten met het halsbandje. Serieus gebeurd toen ik even aan het knuffelen was met een volwassen hond. Ken ook verhalen van hele jonge pups die bij andere pups vast komen te zitten met pootjes of tandjes achter de halsbandjes... Ze hoeven terwijl jij naar de wc gaat maar even vast komen te zitten en het kan al fout gaan 
Amaris schreef:Wat heb jij met schoonouders te maken? Of liever gezegd: wat hebben schoonouders met jouw hond en jouw puppies te maken?
Woon je bij hun in huis?
Amaris schreef:Wat heb jij met schoonouders te maken? Of liever gezegd: wat hebben schoonouders met jouw hond en jouw puppies te maken?
Woon je bij hun in huis?

Warmtelamp zal ik even vanonder het stof moeten halen en er zal natuurlijk ook een uitloop moeten komen... Werk aan de winkel dus
willemieke schreef:Speciale puppy bandjes omdoen, een pakketje kost maar een paar euro, alle bandjes hebben een ander kleurtje en er zit een lichte sluiting op die losschiet als je er aan trekt. Dus niet als leiband geschikt, is puur voor herkenning en speciaal voor pups.

Bedankt !

essiesilly schreef:graag gedaan hoor
je kunt ze gerust afspenen op kvv, je kunt dan als ze wat ouder zijn (week of 6 bijv) 1 maaltijd vervangen voor puppy brokjes, dan zijn ze het gewend (ik doe het niet, ik voer gewoon alleen maar vers omdat dat het enige is waar ik achter sta en het tot 8 weken mijn hondjes zijn, wat de eigenaren daarna doen is aan hen, sommige zijn overgestapt op brokjes, ze krijgen dan bijv voor de eerste dagen wel kvv mee en kunnen zelf langzaam overstappen dat gaat prima)
wat voor schaar wil je gebruiken? want je mag niet zomaar de navelstreng doorknippen, eerst dan goed afbinden
ontworming voor de pups hoef je nu nog niet te kopen, kan ook later

Lekker specifiek enzo...
En liefst ook niet bevallen op 18 februari, want ook dan moet ik naar school. Heb dat al regelmatig tegen mijn teef gezegd ondertussen 
Als ik nu de foto's bekijk denk ik soms echt: "Hoe dom kan je zijn dat je dat niet doorhad ?!
"

Helaas is de tepel niet geheel scherp, maar het was ook niet zo handig om een close-up van een tepel te maken in mijn eentje bij een hond die niet kan stilliggen omdat ik haar 'aandacht' geef