Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odilia schreef:ik zit me nu ook weer te oriënteren nadat ik er vorig jaar niet in geslaagd ben het huis vlooivrij te houden
Ik neig nu ook richting de seresto band maar toch een aardige aanschaf voor 2 honden en 2 katten... Maar zo te lezen werkt deze ook echt?
En is hij ook nog goed werkzaam na een zwempartijtje? dit aangezien ik een labrador heb die nogal eens onverwacht toch het water inspringt, er staat bij dat hij water resistent is maar dat is altijd afwachten bij veel andere middelen.
odilia schreef:ik zit me nu ook weer te oriënteren nadat ik er vorig jaar niet in geslaagd ben het huis vlooivrij te houden
Ik neig nu ook richting de seresto band maar toch een aardige aanschaf voor 2 honden en 2 katten... Maar zo te lezen werkt deze ook echt?
En is hij ook nog goed werkzaam na een zwempartijtje? dit aangezien ik een labrador heb die nogal eens onverwacht toch het water inspringt, er staat bij dat hij water resistent is maar dat is altijd afwachten bij veel andere middelen.

Pien_1 schreef:Ik heb even een vraagje over de scalibor banden. Je heb ze voor honden van beneden de 8 kg en boven de 8 kg. Mijn 2 grote honden zijn wel 45 kg zijn die banden voor hun van wel geschikt?
gewoon de band nemen die lang genoeg is en dat werkt prima! Pien_1 schreef:Ik raak helemaal in de war van alle namen maar ik bedoel natuurlijk de Seresto voor vlooien en teken.
Kan je deze alleen via de dierenarts kopen of ook in een dierenspeciaalzaak?