Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTopShop schreef:Is een bench geen oplossing TS? Iedere keer als je even (of lang) weg bent, 1 in de bench doen. Dat doe ik hier ook.
jawel.Lauraa90 schreef:Ik heb ze ook niet uit elkaar gehaald TS en dat zou ik ook zeker niet doen in jou geval. Zulke dingen kunnen voorkomen en op de foto's zitten ze gezellig bij elkaar, inderdaad dan maar goed in de gaten blijven houden en niet samen laten als je weg bent als je het niet vertrouwd. Ik heb ruim een jaar/1,5 jaar geleden een niet gecastreerde 10 jarige reu uit het asiel gehaald. Dat ging dus wel goed mis met mijn eigen reu en daar vloeide wel degelijk bloed en ze verwondde elkaar serieus. Ik heb ze toen uit elkaar MOETEN halen omdat 1 van de 2 het anders niet zou overleven, je hoefde maar te zuchten of ze ramde de deur eruit om elkaar aan te vallen. In zulke gevallen zeg ik ook; scheiden die handel. Maar in jou geval zou dat ook het laatste zijn wat in me opkomt.

Yamcha schreef:het zou echt fijn zijn als iedereen die rangorde-crap eens uit z'n hoofd kon zetten.....
Yamcha schreef:echt, honden zijn daar totaal niet mee bezig, degene die de dominantietheorie bedacht heeft, heeft later zelf gezegd dat er niks van klopt.....
Vumana89 schreef:Het enge is is dat ze inderdaad, kennelijk, nogmaals gevochten hebben.
En dan kan het, voor zover ik weet, misschien gaan om trots.
Tara is een diva, wellicht gekrenkt in trots ofzo... koekje aanleiding, verder gegaan toen er niemand was.
ze zijn... 5/6 jaar samen.

Nikki__ schreef:Wij hebben al jaren lang teven bij elkaar, met 3 volwassen teven op zijn max. Nooit, maar dan ook nooit gedonder gehad tussen de dames, maar met voer zijn we gewoon altijd heel voorzichtig. Ze hebben alle voernijd en eten dus alle apart. Kauwbotjes liggen niet in het huis en ook die krijgen ze alleen gescheiden van elkaar. Dat ze elkaar niet tolereren rondom het voer, wil niet zeggen dat ze elkaar naar het leven gaan staan hoor.
Ook nu de berichten om de teven direct van elkaar te scheiden vind ik onzin. Ze hebben knok gehad om eten, een externe factor. Zolang deze externe factor niet aanwezig is, is er geen reden tot vechten.
Teven die elkaar naar het leven staan, ja, die moet je van elkaar scheiden. Teven die op elkaar klappen uit het 'niets' ja, die haal je uit elkaar. Twee teven die met elkaar op de knok gaan omdat er een koekje op de grond valt, is imo normaal gedrag en geen reden om ze per direct te scheiden.
Horsetopshop:
http://www.puppies-en-honden.com/dominantietheorie.html