Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brechtje_A schreef:Het kan inderdaad genezen Ragdollcat, bij Jill was dit de eerste keer ook het geval. Maar na een tijdje kwam er een tweede gat, deze is ook redelijk goed dichtgegroeid. Maar nu was het zo erg mis, de oude gaten waren weer open en groter geworden. Dus het was gewoon klaar nu.
Djeenie schreef:Sterkte met het verlies van je slak, maar wordt invriezen toegepast als euthanasie bij slakken? Naar mijn weten is dat geen humane methode en dus ook niet aangeraden... Al zou ik het voor slakken eens moeten nakijken.
fjordie333 schreef:Pieteritus1 schreef:Ze is beter af in de eeuwige slakroppen.....
Djeenie schreef:Sterkte met het verlies van je slak, maar wordt invriezen toegepast als euthanasie bij slakken? Naar mijn weten is dat geen humane methode en dus ook niet aangeraden... Al zou ik het voor slakken eens moeten nakijken.
Ik ben niet voor het doodvriezen van dieren, voor geen enkel dier. Ik lees op internet ook veel tegens tegen het doodvriezen. In mijn ogen is pletten veel humaner, dan is ze instant dood, esthetisch is het natuurlijk geen zicht. Maar doodvriezen kun je niet vergelijken met het in een winterslaap gaan...