vleermuizen worden alleen de zieken hier gevangen. Maar zie hem hier op een dag nog wel met een arend of een ooievaar thuis komen ook tof om de vogels hier in huis los te laten... beest vliegt vol herrie tegen het raam en nu nog vermist
Mijn kat komt ook met van alles thuis! Afgelopen zomer kwam ze met een half-levende kraai thuis... Ze kon hem amper tillen, ze sleepte hem mee tussen haar voorpootjes! Ze jat ook alle vogelhuisjes in de buurt leeg en als de zwaluwtjes heeel zenuwachtig rondvliegen weten we hoe ver het is... dan is ze weer op jacht
Hier werd een jaar of 2 terug zelfs een eend gepoogd binnen te brengen. Gelukkig paste het beest niet door het luik. Hij brengt overigens wel de meerkoeten, mussen, duiven, torren, mollen, muizen, ratten enzovoorts binnen
Dit is dus de reden waarom ik geen katten buiten wil. Ratten en muizen da's geen probleem maar vogels en vleermuizen. Wacht met angst en beven weer het voorjaar af. Net uit het nest .... de rest laat zich raden. Grote kattenren voor buiten en inderdaad de kat een belletje ombinden.
Woogy
Geplaatst: 31-01-14 09:37
snap het probleem niet zo goed. een kat is een jachtdier en bij de een is het meer aanwezig dan bij een ander. Ik zeg, goed ontwormen en niet te veel bijvoeren, scheelt in de vetlaag
Sassol
Geplaatst: 31-01-14 12:58
Ik zou zeggen laat die whiskas maar zitten, kat vangt z'n eten zelf wel. Overigens is een prooi veel gezonder dan whiskas, je kat weet wat goed voor hem is