Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Kip 100% 80% kippenvlees 20% bot
Rund 100% 65%spiervlees 20%bot 5%pens 5% lever 5% nier
Lam 100% 70% spiervlees 20% bot 5% pens 5% lever
Eend 100% 80% eendenvlees 20% bot
Makreel 100% 100% hele makreel
Makreel/pens 70% hele makreel 30% pens
Pens 100% 100% runderpens

Zelf voer ik ook naturis en absoluut goede ervaringen er mee! Maar idd behoorlijk harde drollen. Echter ik wissel af met andere merken (geen eliminatie dieet honden dus) dus houd het zo in de gaten. secricible schreef:Andere merken die ik hier kon vinden konden niet 100% eend garanderen helaas...
http://tinlo.nl/honden/ . Maar dan zit je idd nog met opbergruimte...
Eerder hadden we 2 lades onder de koelkast, maar dat vond ik toch echt te weinig voor de katten als je er ook nog 'mensenvoer' in wil stoppen. dierenfan schreef:snap dat je eerst wil kijken wat je honden doen voordat je maar overpeinst om een grote vriezer te nemen. Zelf ook maanden met een kleine vriezer het gedaan voordat ik een tafelmodel gekocht heb voor de honden.
Hier ook een hond die sleept daarom gooi ik altijd water door de kvv en meng dat zodat het een dikke pap is. Hun hebben een voller gevoel en ik een schone vloer haha. barf krijgen ze hier buiten wat gelukkig hier kan
ik heb 3 laden, waarvan 1 heel kleintje, dus dat is gewoon echt heel bepert...
)
secricible schreef:Heel erg bedankt!
We zijn op dit moment tevreden, drollen zijn een stuk verbeterd. Aankomende dagen dierenarts gaan bellen om te horen of we kunnen uitbereiden, dus voorlopig gaan we even niet overschakelen.
Ik vind het wel heel erg goedkoop... Bijna to good to be true zeg maar...

secricible schreef:Ik vind het wel heel erg goedkoop... Bijna to good to be true zeg maar...