Edit; gratis en voor niks is trouwens mijn broer ook af te halen!
meerdere dieren in 1 zo kan hij ook een zeer goede imitatie van een pauw en een paard doen! Beetje gek, maar wel leuk haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meerdere dieren in 1 zo kan hij ook een zeer goede imitatie van een pauw en een paard doen! Beetje gek, maar wel leuk haha
Adamootje schreef:ElineS schreef:Nee, die zijn in het weekend altijd thuis
Een goudhamster zit ik nu ook aan te denken.. Of een syrische.. Ze zijn solitair en niet al te moeilijk in onderhoud.
@prugelpiet: Omdat een paar dagen geleden mijn andere kat onder de auto is gekomen en ik eigenlijk geen katten meer wil.. Want heb er teveel zo verloren... En bij het studentenhuis is ook een drukke weg.
@Cayenne: Weet jij toevallig iets over valkparkieten opvang of plekken waar ik ze kan halen? Wil ze dan liever niet van de dierenwinkel.
goudhamster en een syrische hamster is hetzelfde.Neem dan wel een hok met de minimale afmetingen 70 x 40 cm. Het liefste wat groter.

) niet zo heel moeilijk in het onderhoud, maar wel echt een gezellige aanvulling vond ik.
)
) komen hier vandaan: http://mybirdheaven.be/de-valkparkiet/te-koop.html Ze is niet goedkoop en zit net over de Belgische grens, maar de vogels zijn wel allemaal supergezond, mooi fors en sterk en ze zijn allemaal ontzettend lief van karakter. Een bijkomend voordeel (vind ik) is dat het vaak erg mooie en aparte kleuren zijn
Dit is niet echt het seizoen voor jonge vogels (ze zijn er wel hoor) maar vanaf april begint het broedseizoen weer en dan heb je veel meer keus. Ik zie wel dat ze een prachtige cinnamon opaline pop heeft zitten.
En kon jij niet weten natuurlijk. Maar een kat was wel een goed idee geweest, alleen die weg.. En wil dat risico niet lopen.
belle_boef schreef:Gekko's zijn ook leuk of een slang.
.