Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoals jij het omschrijft hadden ze dus gewoon moeten komen.. _Mondy_ schreef:Rockwitch kijk dat is inderdaad een reactie die ik helemaal snap als ik aan de dierenambulance zou denkenZoals jij het omschrijft hadden ze dus gewoon moeten komen..
_Mondy_ schreef:Dat vind ik maar een raar iets... je bent toch een organisatie. .
_Mondy_ schreef:Dat vind ik maar een raar iets... je bent toch een organisatie. .
_Mondy_ schreef:Maar een gewone auto met een stikker of een volledig uitgeruste ambu vind ik wel wat anders. Die laatsten zie/zag ik toch meer als professionals..
josien_m_ schreef:Ik blijf raar opkijken van die verontwaardiging dat de dierenambulance niet altijd wil of mogen komen. Het is mooi dat die stichtingen bestaan en (nog) het hoofd boven water kunnen houden. Maar in veel situaties kan de vinder van het dier zelf handelen. Die "zorgplicht" hebben we als burger allemaal. Dus waarom het katje niet zelf naar het asiel brengen?
Lisannuuh schreef:Ik denk dat je daarvoor zelf naar een dierenasiel moet....
Wel raar voor een duif komen ze wel maar niet voor een verdwaald kittentje...
_Mondy_ schreef:Het is ook zeker niet verkeerd bedoeld naar alle ambu medewerkers. Maar door dit soort sittuaties maakt het er niet makkelijker op om van dat negatieve af te komen.
Als het asiel vol zit maar er loopt bijv een kat of hond op een snelweg rond. Wat dan.. kan het dan ineens wel of moet die ook maar blijven lopen ? Plus wat als dit inderdaad een vermiste kitten is ? Nu is ze gevonden.. over drie dagen spoorloos verdwenen bij wijze van.
Als ze hier dan wel voor dode katten rijden en zelfs voor een ziek egeltje wat bij ons aan was komen lopen, snap ik echt niet waarom het nu niet kon terwijl er overlast en gevaar was.
Het is zo sonde voor zo'n goede organisatie.
dees [naam] : het kan ook gewoon zonder toestemming van de gemeente. Zoals boven genoemd met egeltje.
Ja ik hou rekening mee met het feit dat het vrijwilligers zijn. En nee ik vind het niet kunnen dat er aso gereageerd wordt. Maar ik vind het ook niet kunnen hoe er gereageerd werd