Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:oww wat leuk marije,wat voor puppie??? ( jullie hadden/hebben toch ook een boxer?)

dierenfan schreef:lotgering kan kwalitatief veel beter zijn dan smuldier. Echter kan ook zeer slecht zijn qua verhoudingen en kwaliteit (dan krijg je gewoon een klomp vet om het minder netjes te omschrijven). Heb lotgering vele maanden met plezier gevoerd en opeens ging het fout. Na 2x proberen en 2x foute lading gestopt en terug gegaan op smuldier. Nu naast smuldier naturis en darf en dat is idd behoorlijk prijzig maar goed en betrouwbaar.
verkooppunt hier in de buur took al een jaar niet meer, het is ene heel stuk stabieler geworden qua kwaliteit . Sonja_vR schreef:dierenfan schreef:lotgering kan kwalitatief veel beter zijn dan smuldier. Echter kan ook zeer slecht zijn qua verhoudingen en kwaliteit (dan krijg je gewoon een klomp vet om het minder netjes te omschrijven). Heb lotgering vele maanden met plezier gevoerd en opeens ging het fout. Na 2x proberen en 2x foute lading gestopt en terug gegaan op smuldier. Nu naast smuldier naturis en darf en dat is idd behoorlijk prijzig maar goed en betrouwbaar.
lotgering is idd wel eens misgelopen iin het verleden, de afgelopen anderhalf jaar heb ik geen slechte rol meer gehadverkooppunt hier in de buur took al een jaar niet meer, het is ene heel stuk stabieler geworden qua kwaliteit .
meggiemeg schreef:Hier helaas geen goede ervaringen met Lotgering! Heb een paar keer bedorven vlees aangeleverd gekregen en moet nog mijn geld terug krijgen van ze.....
De kwaliteit schommelt heel erg vind ik en ze zijn erg makkelijk met invriezen (vooral wanneer waardoor er dus bedorven vlees de vriezer ingaat).
Sonja_vR schreef:dierenfan schreef:lotgering kan kwalitatief veel beter zijn dan smuldier. Echter kan ook zeer slecht zijn qua verhoudingen en kwaliteit (dan krijg je gewoon een klomp vet om het minder netjes te omschrijven). Heb lotgering vele maanden met plezier gevoerd en opeens ging het fout. Na 2x proberen en 2x foute lading gestopt en terug gegaan op smuldier. Nu naast smuldier naturis en darf en dat is idd behoorlijk prijzig maar goed en betrouwbaar.
lotgering is idd wel eens misgelopen iin het verleden, de afgelopen anderhalf jaar heb ik geen slechte rol meer gehadverkooppunt hier in de buur took al een jaar niet meer, het is ene heel stuk stabieler geworden qua kwaliteit .
mijn honden wel en daar doe ik het voor
ze eten luxer dan ik met hun hert, eend, kalkoen, zalm, lam, rund, kip, geit, konijn hahah
kan ook een virusje zijn, het heerst nogal, maar ik durf t niet met zekerheid te zeggen
, het gaat er met smaak in en komt er netjes weer uit...