Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dierenfan schreef:als je zo moeilijk wil doen raad ik aan het bij brok te houden. Immers niet compleet voeren en op euro's letten bij honden in de groei is absoluut NIET aan te raden. Dan kan je nog beter een brok voeren (al twijfel IK daar ook enorm aan of die wel compleet zijn)
Smuldier, lotgering, ahv is allemaal goedkoop en kan ik zeker aaan raden als afwisseling tussen de betere merken maar niet om een pup op te laten opgroeien (smuldier en ahv zou nog wel gaan, lotgering moet je niet willen is mijn mening).
Zelf voer ik naturis, darf eko, tinlo, lotgering en smuldier en daarnaast nog barf. Juist wel ook botwerk omdat ik het belangrijk vind dat mijn hond geniet van zijn eten en hij geniet enorm va neen half uur lekker knagen.

Sonja_vR schreef:pens kun je echt niet standaard voeren, is puur orgaan , op den duur ook erg eenzijdig, hier krijgt hij 1 keer per week een maal verse pens, dat is voldoende,
als ik hem vaker geef gaat hij dun poepen
maar ik zou op barfplaats de medeBelgen opzoeken, die kunnen je vast heel goed op weg helpen.