Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
japielover schreef:Ik heb nu een doos prins waar ik 11,20 voor betaalde zitten 6 burgers in a 2 per dag dat is dus 3 dagen..
Sorry maar dat vind ik erg duur ..
Royal canin vliegt er hier doorheen zeker als ik de voedings wijzer op verpakking aanhoudt..
Ik vind ruim 20euro voor een zakje van nog geen 3 kilo wel duur..
pipo schreef:Geef je geperste brok en krokante brok tegelijk? Dat kan ook erg gevaarlijk zijn. De geperste zakt naar beneden en valt daar uit elkaar en de krokante brok drijft totdat hij volgezogen is en dat duurt lang. Zo wordt zijn maag aan 2 kanten "opgerekt" Niet doen dus. of geperst of krokant voeren niet door elkaar.
Mijn honden krijgen ook vers. Allemaal (6 stuks) in hun eigen bench.
annibel schreef:Berndsen brokken hebben wij met verschillende honden slechte ervaringen mee.. Ze kregen diarree en 1 ook erge jeuk erbij, wij geven nu Cavom aan onze honden en het bevalt heel goed!
ik zou naar de dierenarts gaan om hem te laten nakijken en overleggen over t voer!
mcsjelle schreef:Waarom hier weer een hele discussie over vers vlees. Tegenwoordig draait elk topic over hondenvoeding hierop uit. Terwijl er nog altijd geen gedegen onderzoek bestaat dat de brok en vers met elkaar vergelijkt. Alle honden reageren verschillend op bepaalde voeders en TS geeft aan al veel verse voeders geprobeerd te hebben. Hondje eet Royal Canin prima, dus zal vast een andere brok te vinden zijn die hij ook lust.
Ik vind het zelf lastig vinden om een bepaalde brok aan te raden, omdat de voedingsindustrie alleen draait om geld verdienen en minder om de gezondheid van de hond en omdat elke hond anders is.
callum schreef:Ik zou ook niet teveel wisselen van voer. Als je daar nu al mee begint eet hij straks helemaal niks meer. Idd zoals eerder aangegeven. Bak 10 tot 15 minuten laten staan en dan weghalen. Ga er niks doorheen doen etc. Dit wordt een gebed zonder eind. Zoek een voer dat je goed voor hem vind dat betaalbaar is en voer dit consequent.
ivy_power89 schreef:Ts, je zou canagan kunnen proberen
Een brok zonder graan en min 60% vlees en volledig biologisch.
Grote acceptatie bij honden en als ze het niet eten dan kun je geld terug krijgen.
Je hond is van een klein ras en ook nog eens een leeftijd waarin ze grenzen opzoeken.
Het eten aub niet verlekkeren, maat houd je poot stijf.