(Overigens vind ik de kwaliteit van lotgering bagger dus idd het zou daar aan kunnen liggen) maar goed dan nog zou ik even onderzoekje doen
een keer diarree vind ik niet erg maar steeds terugkerend wel Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
een keer diarree vind ik niet erg maar steeds terugkerend wel
), of in die zin een ongewenste reactie op inhoud. Ik zou dat ook niet uitsluiten, en die kunnen ze inderdaad nog op latere leeftijd ontwikkelen. Of misschien was hij er al maar heeft het nog niet getoond op die manier.
)meggiemeg schreef:Ben net terug van de da, hij vindt het ook vreemd. Onze hond oogt verder goed, geen verhoging, geen diarree, levendig maar wel braken.
Zijn gedachten waren dat wellicht de samenstelling van het vlees is veranderd, dat de hond daar misselijk van is geworden en is gaan braken, dit een paar keer en dat hij de link heeft gelegd als ik vlees eet word ik misselijk en als ik brok eet niet. Hij heeft tabletten voorgeschreven voor de misselijkheid en een pasta om een beschermende laag aan te brengen in de maag. Wel gewoon laten eten. Even aankijken wat dit doet en als het zo blijft zeker even terug komen.

Niet elke hond doet het schijnbaar goed op kvv..
.
Het enige wat mijn reu wel heel lekker vind en ik gewoon ook af en toe een dag blijf geven is Alaska zalm.
. Teef lekker een bak vlees en hij een brok, dus weer lekker vlees en tot nu toe nog geen klachten gehad!